|
|
|
|
|
|
|
|
Auteur |
Bericht |
Gast
|
Berichttitel: Re: Zusje hier, zusje daar Geplaatst: 04 mei 2012 14:53 |
|
Emmeke schreef: Gast schreef: Gast schreef: En ik snap dat een vrouw die door haar man verlaten is hier verbitterd over is. Als 2 mensen uit elkaar gaan, heeft elk van hen wel zijn/ haar aandeel hierin. Een man die gelukkig is bij zijn vrouw, trapt het niet zomaar af. Je hoort hier maar 1 kant van het verhaal. Inderdaad, dat is ook zo. Het jammere is dat ze dat niet willen inzien. Als er hier niet een paar heel de tijd zouden beweren dat het ALTIJD aan beide partners ligt, zou er ook de nood niet zijn om duidelijk te maken dat er ook situaties zijn waar het echt wel aan één van de twee lag dat het ondoenbaar werd. Jij bent echt wel een kindje hé. Onlangs met die rechtenstudie en nu dit. Dit topic gaat over het feit of co-ouderschap goed is voor een kind of niet. En wat maakt het uit waarom ouders uit mekaar zijn. Waarom altijd ergens schuld gaan zoeken.Ook al ligt het 'zogezegd' maar aan 1 van beide, dan nog wilt dat zeggen dat ze waarschijnlijk niet bij mekaar passen anders zou niet 1 van beide het elders gaan zoeken. Je kan de schuld hoedanook nooit bij 1 persoon leggen. Mensen passen bij mekaar of niet. En als er iets gebeurt zullen ze niet bij mekaar passen. Maar daar gaat die topic toch niet over ! Als jij en je man uit mekaar gaan ga jij hoogstwaarschijnlijk de kinderen tegen hun vader opzetten. Dat lees je zo, want jij wilt overal een zondebok zien. En btw, ik ben nog steeds bij de vader van mijn kinderen. Maar die zwart-witsituaties vind ik zo dom !
|
|
|
|
|
Emmeke
|
Berichttitel: Re: Zusje hier, zusje daar Geplaatst: 04 mei 2012 15:02 |
|
Onlangs met die rechtenstudie, mens, dat was een topic van meer dan een jaar geleden ! Ik ben niet degene die zwart/wit denkt, da's gast die beweert dat alle HMmoekes alleenstaande moeders zijn die alle schuld bij de ander leggen, maar ondertussen volgens die gast wel zelf alle schuld eraan zouden hebben. En wat je mening over mij betreft: je kan er niet meer naastzitten.
_________________ Judging a person does not define who they are It defines who you are.
|
|
|
|
|
Loverke
|
Berichttitel: Re: Zusje hier, zusje daar Geplaatst: 04 mei 2012 17:01 |
|
Het bulkt hier weer van de dooddoeners zenne...
_________________ One life, live it - that's the spirit
|
|
|
|
|
Gast
|
Berichttitel: Re: Zusje hier, zusje daar Geplaatst: 04 mei 2012 17:29 |
|
Emmeke schreef: Onlangs met die rechtenstudie, mens, dat was een topic van meer dan een jaar geleden ! Ik ben niet degene die zwart/wit denkt, da's gast die beweert dat alle HMmoekes alleenstaande moeders zijn die alle schuld bij de ander leggen, maar ondertussen volgens die gast wel zelf alle schuld eraan zouden hebben. En wat je mening over mij betreft: je kan er niet meer naastzitten. Niemand had het over ALLE HMmoekes. Jij bent met het veralgemenen begonnen, net zoals over die autisten. Puur uit slechte wil en om ruzie te maken.
|
|
|
|
|
ervaringsdeskundige
|
Berichttitel: Re: Zusje hier, zusje daar Geplaatst: 04 mei 2012 18:54 |
|
Wel, wel, wel, wat een insinuaties weer. Er was sleur in onze relatie, ja, ik geef dat toe. En ik heb een aantal zaken verkeerd aangepakt, net als mijn ex. En door de drukke bezigheden van beiden, hebben we nagelaten erover te praten. Mijn ex zegt zelf dat de nieuwe dame op een verkeerd (of juist voor haar) moment kwam aangedwarreld. Ondertussen is er wat tijd over gegaan en ja, de ex heeft spijt over hetgeen is gebeurd. Hij vindt het zelf verschrikkelijk wat hij zijn kinderen heeft aangedaan. Hij is helemaal niet meer zeker van zijn keuze, maar waar staan we nu, e ? 4 ongelukkige kinderen alvast en van het prille geluk is ook niet veel meer te vinden.
|
|
|
|
|
Emmeke
|
Berichttitel: Re: Zusje hier, zusje daar Geplaatst: 04 mei 2012 19:09 |
|
Gast schreef: Maar we weten ondertussen al dat de HM-moekes nooit in fout zijn? Dat het altijd toch die stoute man was. HM-moekes zijn nu eenmaal zeer aangename mensen die nooit een ander zomaar aanvallen of giftig doen. 'de Hm-moekes' oftewel: allemaal. Stop met je zielige aanvallen .
_________________ Judging a person does not define who they are It defines who you are.
|
|
|
|
|
Gast
|
Berichttitel: Re: Zusje hier, zusje daar Geplaatst: 04 mei 2012 22:52 |
|
ervaringsdeskundige schreef: Wel, wel, wel, wat een insinuaties weer. Er was sleur in onze relatie, ja, ik geef dat toe. En ik heb een aantal zaken verkeerd aangepakt, net als mijn ex. En door de drukke bezigheden van beiden, hebben we nagelaten erover te praten. Mijn ex zegt zelf dat de nieuwe dame op een verkeerd (of juist voor haar) moment kwam aangedwarreld. Ondertussen is er wat tijd over gegaan en ja, de ex heeft spijt over hetgeen is gebeurd. Hij vindt het zelf verschrikkelijk wat hij zijn kinderen heeft aangedaan. Hij is helemaal niet meer zeker van zijn keuze, maar waar staan we nu, e ? 4 ongelukkige kinderen alvast en van het prille geluk is ook niet veel meer te vinden. Ik vind dit zo'n schrijnend verhaal. Ik denk dat het meer voorkomt dan men denkt. In m'n omgeving word ik er momenteel ook mee geconfronteerd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|