Het is nu 07 okt 2024 10:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 2 van 2 [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Vorstgevoelige planten tuin.
BerichtGeplaatst: 11 nov 2019 19:43 
Mien schreef:
Een vrije dag en slecht weer, wat doet een mens dan hé? Eens een tuincenter bezoeken want overal is de kerstversiering ook al aanwezig hé. :D
De planten en struiken in de tuin dek ik ook niet af maar vooraan staat convolvulus cneorum ofwel zilverwinde, echt een heel mooi plantje maar niet volledig winterhard en die dek ik wel af, zou ze niet graag zien kapot gaan want goedkoop waren ze niet.

Ik zou nie weten hoe die planten noemen die ik ga afdekken. Het enige wat ik weet is dat het mooie zijn en dat ik ga proberen ze te laten overleven. En omdat ik geen groene vingers heb ben ik super content met uw goed advies.

BerichtGeplaatst: 11 nov 2019 19:52 

Gast schreef:
Mien schreef:
Een vrije dag en slecht weer, wat doet een mens dan hé? Eens een tuincenter bezoeken want overal is de kerstversiering ook al aanwezig hé. :D
De planten en struiken in de tuin dek ik ook niet af maar vooraan staat convolvulus cneorum ofwel zilverwinde, echt een heel mooi plantje maar niet volledig winterhard en die dek ik wel af, zou ze niet graag zien kapot gaan want goedkoop waren ze niet.

Ik zou nie weten hoe die planten noemen die ik ga afdekken. Het enige wat ik weet is dat het mooie zijn en dat ik ga proberen ze te laten overleven. En omdat ik geen groene vingers heb ben ik super content met uw goed advies.

Dat is heel graag gedaan. Heb je soms op je gsm geen app lens zitten, daarmee kan je je plant scannen en zo weet je welke het is. ;)

BerichtGeplaatst: 11 nov 2019 23:03 
Ik heb een super simpel klein toestelletje. Handig ding want dat raak ik makkelijk kwijt in mijn broekzak.

Pagina 2 van 2 [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]