Het is nu 04 okt 2024 15:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 2 van 2 [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Voornamen bepalen latere carrière
BerichtGeplaatst: 03 mei 2008 10:00 

Wat vinden jullie dan echte "klasse"-namen ? (in tegenstelling tot marginale bedoel ik)

BerichtGeplaatst: 03 mei 2008 23:33 
Daf schreef:
Wat vinden jullie dan echte "klasse"-namen ? (in tegenstelling tot marginale bedoel ik)

Vooral tijdloze namen. Geen sterrennamen , namen van steden , namen uit kleuterseries , y namen , Engelse namen die de naamgevers niet kunnen uitspreken...

BerichtGeplaatst: 21 mei 2008 11:26 
Ach ja, de statistieken zeggen inderdaad dat de Kelly's en Kevins van deze wereld in andere milieus zitten dan de Charlotten en de Thomassen. Maar dat wil niet zeggen dat elke Kevin en Kelly marginaal zijn en elke Charlotte en Thomas hoogopgeleide stijlvolle mensen zijn. Je kan toch niet over iemand oordelen zonder die echt te kennen. Als je alleen op een naam afgaat, ben je niet goed bezig vind ik. En het zegt eigenlijk meer over je ouders dan over jezelf, want je naam kies je zelf niet he.

BerichtGeplaatst: 24 mei 2008 07:18 
Gast schreef:
Een voornaam alleen op zich bepaalt natuurlijk je verder leven niet! Daar zijn andere troeven voor nodig. Een goede opvoeding , opleiding , met geld kunnen omgaan , gelukkige relatie, IQ gecombineerd met EQ.
Het is wel zo dat mensen uit de lagere kringen opteren voor voornamen die in de volksmond marginaal genoemd worden. Maar dat hoeft zo niet te zijn.
Toch zijn er kinderen die al van in de wieg kansloos zijn.En spijtig die kindjes heten nooit Charlotte , Emma , Viktor of Lukas!!!!

Volledig akkoord met je antwoord.

BerichtGeplaatst: 26 mei 2008 17:48 
Gast schreef:
Daf schreef:

Vooral tijdloze namen. Geen sterrennamen , namen van steden , namen uit kleuterseries , y namen , Engelse namen die de naamgevers niet kunnen uitspreken...

Geef eens een voorbeeld? Bumba, wizzy en woppy? :?: :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 02 maart 2023 22:55 
vraagje schreef:
Gast schreef:
Daf schreef:

Geef eens een voorbeeld? Bumba, wizzy en woppy? :?: :mrgreen:

Wel ge hebt er al enkele genoemd , Paris , Brooklyn en dan de eeuwige misbaksels-y namen , Shanaia Chelsea Kevin Dylan Cisko ....
Iedereen weet wel welke namen!
Laatst gebumpt door Anonymous op 02 maart 2023 22:55

Pagina 2 van 2 [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]