Het is nu 07 okt 2024 11:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 1 [ 7 berichten ] 

Auteur Bericht
 Berichttitel: OT: Examenstress
BerichtGeplaatst: 06 dec 2021 22:27 
Mss nu mega-student proberen maar op langere termijn naar goede psycholoog gaan die haar tools kan bieden om faalangst en examenstress tegen te gaan.
Mega-student schijnt wel te helpen en zo niet kan het minstens als placebo dienen.

Btw, wat een kutteacties hier zeg over dat ‘harden’ en zo….

Berichttitel: Re: examenstress
BerichtGeplaatst: 06 dec 2021 22:31 
Gast schreef:
Mss nu mega-student proberen maar op langere termijn naar goede psycholoog gaan die haar tools kan bieden om faalangst en examenstress tegen te gaan.
Mega-student schijnt wel te helpen en zo niet kan het minstens als placebo dienen.

mijn corrector veranderde meta in mega :wall:

BerichtGeplaatst: 06 dec 2021 22:32 
Gast schreef:
Gast schreef:

mijn corrector veranderde meta in mega :wall:

Ja dat bekom je als je over kut begint, dan gaat die corrector direct in overdrive. Kalmeer eerst even, het zal je goed doen.

BerichtGeplaatst: 06 dec 2021 23:21 
Gast schreef:
Ja dat bekom je als je over kut begint, dan gaat die corrector direct in overdrive. Kalmeer eerst even, het zal je goed doen.

Citaat:
Wat gaat die doen eens ze in de echte wereld terecht komt? Haar daar misschien eens op beginnen wijzen? Jouw taak om je dochter te harden.

Mag men dit geen kutreactie vinden?

Bevriend huisarts geeft trouwens ook Meta-student aan zijn tieners tijdens de examens.

Metastudent bestaat uit een uitgeblanaceerd mengsel van nutrienten die elk hun specifieke ondersteuning bieden aan studenten.

Metastudent ondersteunt het energieniveau (vit B1, B2, B3, B5, B6, B12), en heeft invloed op het immuunsysteem (vit D, Zn, C, Se).
Metastudent draagt bij tot een normale cognitieve functie (I, Zn, Camellia sinensis extract) en tot een normaal leervermogen en geheugen (panax ginseng- en ginkgo biloba).
Daarnaast bevat MetaStudent® ook een complex van nutriënten te gebruiken bij stressmomenten (folaat) en vermoeidheid (folaat, magnesium, vit B6, B12, guarana-extract).

Maar goed, als je vindt dat ik met deze tip niet kalm genoeg ben, kan je idd beter gaan voor een goede klets rond de oren, want ja... die echte wereld hé...

BerichtGeplaatst: 06 dec 2021 23:40 

Gast schreef:

Ik vraag me vooral af over welke reacties je het nog hebt, dingen aan het lezen die er niet staan?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2021 23:43 
Emmeke schreef:
Gast schreef:

Ik vraag me vooral af over welke reacties je het nog hebt, dingen aan het lezen die er niet staan?

Och mens, zet mij vlug in de verste uithoek en geef nog eens een ban.
Ik heb het mij al beklaagd hier nog gereageerd te hebben. Mensen die roepen dat de moeder haar kind moet harden krijgen een pak minder commentaar.
Mijn tips zijn aan dit forum niet langer besteed, ik zette het hier met de beste bedoelingen voor de opstarter, maar je zal van mij gaan last meer hebben.

BerichtGeplaatst: 06 dec 2021 23:51 
Emmeke schreef:
1 reactie, idd. EEN. Maar miss negatief moest haar gal weer spuwen over dit zo slechte forum en er reactieS van maken, en weer beginnen persoonlijk aan te vallen. Ik ben niet verantwoordelijk voor die ENE opmerking die gast schreef.

En ga je me nu weer stiekem bannen zonder dat te durven melden, jij laf geval van een moderator!?

Pagina 1 van 1 [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]