Moderator schreef:
Gast schreef:
Zoals je steeds mijn privacy in ere houdt zeker? Je bent te dom om niet doorzichtig te zijn.
Jouw bedoeling is zeer duidelijk. Je wil weten wie die 'nieuwe' zijn zodat je kan bijhouden wie wat schrijft.
De iets intelligentere oude bezoekers weten net dat ik gelijk heb.
Jij bent degene die zich niet aan het forumreglement houdt en nu insinuaties maakt dat hier geen respect zou zijn voor ieders privacy. Dat is jouw fantasie.
Jij bent degene die alles probeert bij te houden wat er ooit neergeschreven werd en dat vul je dan aan met je eigen fantasie.
ModeratorNet zoals het mijn fantasie is dat jij Emmeke bent, zeker? En dat je op ipadres oordeelt. We hebben deze discussie al eens gehad en je viel zo hard door de mand dat alleen de die- harddommeriken zoals Mien en Lobstercat en consoorten je nog geloofden.
Maar dat is omdat ze van niet beter weten. Jouw redding.
Dit maneuver is er enkel en alleen om te weten wie de 'nieuwe' zijn. Dit is niet toevallig.
En dat die mensen zelf oordelen, he. Jij mag van mijn part staan stampvoeten en gillen dat het mijn fantasie is. Bewijs het tegendeel.
Op zo een onnozel forum is het niet nodig om te snoeien in 'oude' accounts. Die eten geen brood.