Het is nu 07 okt 2024 09:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 2 van 2 [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Buggy.
BerichtGeplaatst: 05 okt 2015 13:02 
Persoonlijk vind ik dat geen domme kost. Zo'n buggy kan je als grootouder gebruiken voor al je kleinkinderen.

Maar persoonlijke meningen zijn hier niet toegelaten zeker.

BerichtGeplaatst: 05 okt 2015 13:14 

Gast schreef:
Persoonlijk vind ik dat geen domme kost. Zo'n buggy kan je als grootouder gebruiken voor al je kleinkinderen.

Maar persoonlijke meningen zijn hier niet toegelaten zeker.

En als je dan 2 kleinkinderen hebt, koop je er een dubbele buggy bij, bij 3 hang je er een plankje achteraan en bij 4 heb je een logistiek probleem :mrgreen: .
Ik vind het een domme kost omdat er sowieso al een buggy is die niet tegelijkertijd bij de ouders en de grootouders gebruikt wordt. Wanneer je kleinkind veel bij jou is en je er veel mee op stap gaat, kan je dat overwegen, maar dat onderstel kan voor die ene keer per week toch gemakkelijk mee komen. Alle andere dagen is dat kleinkind er niet en staat die buggy waarschijnlijk in de weg :D .

Wat je laatste zin betreft: ga elders belachelijk doen :roll: .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 okt 2015 13:46 
Als ik de kleindochter op dinsdagavond ga halen in de kribbe omdat ze op woensdag bij mij blijft, dan heb ik al een probleem. De ouders kunnen de buggy daar niet achterlaten. Dus een buggy bij mij thuis is heel handig.
Dochter haar schoonouders hebben geen extra buggy en daar is altijd miserie. Omdat ze de buggy extra moeten brengen (zij gaan de kleindochter op donderdagavond van de kribbe halen). Of de buggy zit in de andere auto. Het is daar wel altijd iets.

BerichtGeplaatst: 05 okt 2015 13:47 
Gast schreef:
Ik vraag me af of je de Stokke kan neerklappen zodat een iets groter kind makkelijk een dutje kan doen in de buggy. Het lijkt me een plastic kuipje dat altijd stijf rechtop staat. Ik had een buggy die misschien minder blits was, maar een rugleuning had die volledig naar beneden kon. Dat is vaak goed van pas gekomen. Verder denk ik dat zo'n plastic kuipje totaal niet meegeeft, dus elke schok doorgeeft aan het kind dat erin zit, en dat de rugleuning niet overdreven lang is - dus rap te klein voor een grote peuter. Als je graag gaat wandelen op iets anders dan een effen voetpad (bv. over een bospad, ...), kom je met de wielen van zo'n buggy ook niet ver. Dan kies je beter voor grote luchtbanden en een wagen met assen (en onderbak) die voldoende hoog boven de grond staan, of je blijft hangen aan elk bultje in de weg.

Stokke kan je neerklappen en is heeft een heel stevig zitje.

BerichtGeplaatst: 05 okt 2015 19:38 
Neerklappen zodat je een volledig vlak ligvlak krijgt? Of gewoon het vaste stoeltje wat achterover klappen? Dat slaapt toch minder handig?

BerichtGeplaatst: 05 okt 2015 19:51 
Ik zou eerder voor iets gaan in de aard van deze 'Phil & Teds Navigator' dan voor een buggy zoals die Stokke. Kan je veel meer naar je hand zetten dan zo'n plastic kuipje.

BerichtGeplaatst: 05 okt 2015 20:18 
Stokke buggy's zijn oeielelijk. :P

BerichtGeplaatst: 05 okt 2015 22:51 
Stokkebuggy's zijn keihandig.

BerichtGeplaatst: 06 okt 2015 23:19 
Emmeke schreef:
Ik vind het eigenlijk een domme kost om als grootouder zo'n dure buggy te kopen omdat je kleinkind één dag per week bij je gaat zijn. Gebruik gewoon de buggy die je kinderen al gekocht hebben. Het kind wordt toch vervoerd in de maxi-cosy en dat onderstel is gemakkelijk mee te nemen in de koffer of als ze op wandelafstand wonen, kunnen ze zelfs met de buggy komen :D !
Eens de baby wat groter is, kan je een eenvoudige plooibuggy kopen.

Ik begrijp je redenering hoor. Als de kleine naar hier komt vrees ik dat ik dikwijls zonder onderstel en buggy gaan zitten. Mijn man is van hetzelfde gedacht. Daarom spelen we liever op safe. :D

BerichtGeplaatst: 06 okt 2015 23:22 
Carrera schreef:
Gast schreef:
Als je graag gaat wandelen op iets anders dan een effen voetpad (bv. over een bospad, ...), kom je met de wielen van zo'n buggy ook niet ver. Dan kies je beter voor grote luchtbanden en een wagen met assen (en onderbak) die voldoende hoog boven de grond staan, of je blijft hangen aan elk bultje in de weg.

Zoiets ?

Bijlage:
heel praktische buggy.jpg

Denk dat dit type niet binnen mijn budget past. Het lijkt me niet erg praktisch en comfortabel voor zo'n kleintje. Maar bedankt voor de tip. :D

BerichtGeplaatst: 12 okt 2015 13:46 
Het zou een Mura plus 3 of 4 van maxi cosi kunnen worden. Kennen jullie hiervan + of - punten kennen. Laat maar horen.

BerichtGeplaatst: 18 okt 2015 21:17 
Vandaag een nieuwe mutsy igo gekocht in Nederland. Niet echt goedkoop, wel de handigste om als buggy op te plooien.

Pagina 2 van 2 [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]