Het is nu 07 okt 2024 10:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ] 

Auteur Bericht
 Berichttitel: Hulp gezocht van ouders voor onderzoek ivm opvoedingsstijlen
BerichtGeplaatst: 25 okt 2015 23:26 
Hallo!

Ik ben een 27-jarige studente Psychologie aan de UGent die haar studies met werk combineert waar mogelijk.
Voor het vak ontwikkelingspsychologie in het 2e jaar moeten we zelfstandig een onderzoek doen naar opvoedingsstijlen.
Hiervoor heb ik nog 1 gezin nodig waarbij ik op huisbezoek mag komen om vragenlijsten af te nemen.
Eventueel kan ik dit ook per post opsturen, maar ik moet ze wel origineel terug krijgen.

De vragenlijsten invullen zou normaal maar max. 1 uur moeten duren. Om je te bedanken voor je hulp en je tijd
schenk ik je een waardebon van Bart Smit twv €15. Je zou mij er mij mee helpen slagen en het huidig onderzoek naar
opvoeding vooruithelpen!

Ik ben op zoek naar een gezin met min. 1 kindje tussen 4 en 7 jaar oud. Zowel de vader als de moeder zouden
de vragenlijsten moeten invullen. De kinderen moeten niet per sé aanwezig zijn. Ik ben flexibel qua verplaatsing
en ik kom wanneer het jullie past!

Als je wil meewerken, laat dan hieronder iets weten of stuur me een privébericht hier
of naar mijn e-mailadres nicky.dedecker@gmail.com.

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Nicky

Berichttitel: Re: Hulp gezocht van ouders voor onderzoek ivm opvoedingssti
BerichtGeplaatst: 26 okt 2015 20:20 
Check bij je huisarts of hij je kan voorstellen bij een gezin met kinderen in die leeftijd. Mijn oudste studeert geneeskunde en moet ook regelmatig mensen met specifieke aandoeningen / van een bepaalde leeftijd ondervragen. De huisarts vraagt dan aan een geschikte patiënt of ze hieraan mee willen werken en geeft hun gegevens door als dat zo is.

Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]