Het is nu 08 dec 2024 08:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 6 van 6 [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Derde leerjaar
BerichtGeplaatst: 19 jan 2012 10:31 
Wij hebben bij de keuze in het middelbaar rekening gehouden met verschillende factoren: bereikbaarheid, ervaring van andere ouders, interesse van onze kinderen, hun leertempo, de indruk die ze hadden van die scholen na een bezoekje daaraan met hun klas of op de opendeurdag, wat hun beste vriendjes deden, de organisatie van het schoolgebeuren (aangeboden ondersteuning, sport op school, examenregeling, andere richtingen waarop ze na verloop van tijd konden overschakelen zonder van school te veranderen), ...
Dat kies je niet zomaar op 1 dag en louter en alleen in functie van wat je hen zelf zou willen zien worden ;-)

BerichtGeplaatst: 19 jan 2012 12:50 
Ik denk wel dat ouders die zelf BSO gedaan hebben, hun kinderen met minder hartzeer naar de B-stroom zenden dan ouders die zelf ASO gedaan hebben. De verwachtingen zijn/waren anders.
Dat is zo, dat kan ik goed snappen maar als dat uiteindelijk het beste voor je kind is, moet je je als ouder daar wel kunnen over zetten. De verwachtingen mogen niet primeren boven het welzijn van je kind. Het probleem is dat sommige ouders dat niet willen inzien, ten nadele van het kind.

BerichtGeplaatst: 27 okt 2023 14:03 
Ik was eens door de reacties aan het lezen, man, man, wat schrik ik van die neerbuigendheid naar kinderen die het wat lastiger hebben op school. Elk kind heeft meerdere rechten en 1 daarvan is gelukkig zijn! wat het ook doet of wil in het leven. kijk allemaal eens rond en 'durf' uw leidinggevende eens te vragen wat hij /zij gestudeerd heeft op school. Het merendeel van de ondernemers heeft TSO en BSO gestudeerd. Dit is nu eenmaal zo.. behalve praten kunnen mensen uit een hogeren richting niet meer, vaak hebben ze niet het lef om iets degelijk uit de grond te stampen en werken ze dan voor een baas die bloemschikken heef gestudeerd... :lol:

BerichtGeplaatst: 27 okt 2023 14:38 
Gast schreef:
Ik was eens door de reacties aan het lezen, man, man, wat schrik ik van die neerbuigendheid naar kinderen die het wat lastiger hebben op school. Elk kind heeft meerdere rechten en 1 daarvan is gelukkig zijn! wat het ook doet of wil in het leven. kijk allemaal eens rond en 'durf' uw leidinggevende eens te vragen wat hij /zij gestudeerd heeft op school. Het merendeel van de ondernemers heeft TSO en BSO gestudeerd. Dit is nu eenmaal zo.. behalve praten kunnen mensen uit een hogeren richting niet meer, vaak hebben ze niet het lef om iets degelijk uit de grond te stampen en werken ze dan voor een baas die bloemschikken heef gestudeerd... :lol:

Heb je niet door dat je ook denigrerend bezig bent? :roll:

BerichtGeplaatst: 27 okt 2023 15:22 
Gast schreef:

""heefT gestudeerd."" Ik wil nu niets zeggen maar zelf ben je ook niet perfect, verwacht het dan ook niet van anderen. Diegene die voor een baas werken die bloemschikken heeft geleerd, kan misschien wel schrijven zonder fouten of leest zijn tekst misschien wel eens na. Toegegeven het is een domme typfout, maar als je neerbuigend doet ten opzichte van andere mensen mag je zelf geen fouten maken.

Pagina 6 van 6 [ 80 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur