Het is nu 04 okt 2024 17:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 5 van 5 [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: oma worden en hoe ...
BerichtGeplaatst: 28 jan 2020 19:30 

Het is idd zielig om een topic van jaren geleden naar boven te halen in een poging om te stoken... Als het effectief voor 'de goeie oude tijd' zou zijn, waren er genoeg andere, echt toffe topics om omhoog te halen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 jan 2020 19:41 
Emmeke schreef:
Het is idd zielig om een topic van jaren geleden naar boven te halen in een poging om te stoken... Als het effectief voor 'de goeie oude tijd' zou zijn, waren er genoeg andere, echt toffe topics om omhoog te halen.

Denken jullie aan niets anders dan stoken, absoluut niet bij nagedacht. Uit verveling wat scrollen en ik zag de naam Fons, verder moet je niet zoeken...Wie stookt er nu eigenlijk?

BerichtGeplaatst: 28 jan 2020 19:46 
Gast schreef:
Emmeke schreef:

Denken jullie aan niets anders dan stoken, absoluut niet bij nagedacht. Uit verveling wat scrollen en ik zag de naam Fons, verder moet je niet zoeken...Wie stookt er nu eigenlijk?

Je bent met mijn eretitel aan het weglopen. Ik kan hier amper iets schrijven of ik word stoker genoemd. En nu jij ook al?
Maar het blijft wel zielig dat je naar Fons terugverlangt. Wat die allemaal uitkraamde, hij leek constant bezopen. En dat in elk topic hier destijds, altijd maar weer de aandacht naar zich toetrekken en onderonsjes opstarten.

BerichtGeplaatst: 28 jan 2020 19:55 

Da's wel een hele eenzijdige herinnering dat je van hem hebt. Er waren ook periodes dat die normaal deed en dat je daar goeie discussies mee kon voeren. Enkel tegen het einde was die helemaal door aan het flippen...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 jan 2020 20:03 
Emmeke schreef:
Da's wel een hele eenzijdige herinnering dat je van hem hebt. Er waren ook periodes dat die normaal deed en dat je daar goeie discussies mee kon voeren. Enkel tegen het einde was die helemaal door aan het flippen...

Ik heb idd wrsl enkel een herinnering aan dat einde. Op zappy deed ik nooit mee aan van die chatgroepachtige toestanden. En toen hij hier zat was hij degene die altijd en overal onderonsjes opstartte. Ik heb daar altijd al een hekel aan gehad, aan dat soort off topic-geneuzel. Met Fons was dat niet anders.

BerichtGeplaatst: 28 jan 2020 20:04 

Het was idd wel een heel klein beetje een aandachtshoer met momenten :mrgreen: .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 jan 2020 21:12 
Emmeke schreef:

Het is daarom ook dat hij mij bijgebleven is en dat het geen stoken was...

BerichtGeplaatst: 28 jan 2020 21:14 

Dan hoop ik dat je wel inziet dat je echt wel een verkeerd topic gekozen hebt en ook een verkeerde quote genomen hebt...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 jan 2020 21:30 
Emmeke schreef:
Dan hoop ik dat je wel inziet dat je echt wel een verkeerd topic gekozen hebt en ook een verkeerde quote genomen hebt...

Ik heb het topic geopend omdat het van oma worden was. Heb in de rapte wat gescrold, zag de naam Fons van mijn zappytijd en zonder nadenken aangeklikt.

BerichtGeplaatst: 28 jan 2020 21:34 

Nog eens zin om alles terug op te rakelen van 12 jaar terug misschien? Wij hebben er ons van in het begin bij neergelegd, moet de rest ook eens proberen. ;)

BerichtGeplaatst: 28 jan 2020 22:01 
Mien schreef:
Nog eens zin om alles terug op te rakelen van 12 jaar terug misschien? Wij hebben er ons van in het begin bij neergelegd, moet de rest ook eens proberen. ;)

Ik snap niets van heel dit topic als ik herlees. :scratch:
En ik was ook niet van plan het te gaan lezen, maar jullie prikkelden me.

BerichtGeplaatst: 28 jan 2020 22:04 

Er valt ook weinig aan te snappen, het was een stooktopic dat ooit al eens terug boven was gehaald door een stoker. Dat stukje snap je hopelijk wel? Of misschien is het juist daarom dat je hier toch wilt reageren, om 'heel onschuldig' dat toch maar aan de gang te houden?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 jan 2020 22:06 
Emmeke schreef:
Er valt ook weinig aan te snappen, het was een stooktopic dat ooit al eens terug boven was gehaald door een stoker. Dat stukje snap je hopelijk wel? Of misschien is het juist daarom dat je hier toch wilt reageren, om 'heel onschuldig' dat toch maar aan de gang te houden?

Waarom haal je ook niet uit naar Mien, want zij reageerde ook en ik reageerde vervolgens op haar?
Het zal me eerlijk gezegd worst wezen met wie jullie zoveel jaar geleden dan weer een vete hadden. Het is een verhaal dat nooit eindigt precies...

BerichtGeplaatst: 28 jan 2020 22:11 

Een verhaal dat iemand als jij dus graag mee aan de gang houdt...
Waarom zou ik iets tegen Mien moeten zeggen? Het ging over haar! Jij bent degene die zich hier komt moeien met iets waar ze (weeral) totaal niets van weet, om (weeral) op een bepaalde nick af te kunnen geven, (weeral) gewoon om wat te stoken... Je bent ook vermoeiend ;) .

Profiel  

Pagina 5 van 5 [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]