Het is nu 07 okt 2024 10:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ] 

Auteur Bericht
 Berichttitel: MP3-speler
BerichtGeplaatst: 21 sep 2016 06:58 

Kan iemand mij een tip geven welke mp3-speler het handigste is voor een kind van 5 jaar? Liefst budgetvriendelijk, maar ook gebruiksvriendelijk: makkelijk zelf aan/uit kunnen zetten en eenvoudig van liedje wisselen. Kwaliteit van de oortjes is van geen belang, aangezien deze toch niet gebruikt zullen worden.

Voor ik te horen krijg dat een kind van die leeftijd geen MP3-speler nodig heeft (dat weet ik): voor haar Sint-Maarten krijgt ze de kinderdisco van Playmobil, met écht werkende lichtjes en heel irritante muziekjes... Maar je kan er een MP3-speler op aansluiten zodat de muziek van K3 en consoorten door de miniboxen van dat ding komt, wat me al een stuk minder irritant lijkt dan de muziekjes die er standaard op zitten...

Bedankt alvast voor jullie advies.

“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.” ― Marilyn Monroe
 Profiel  

Berichttitel: Re: MP3-speler
BerichtGeplaatst: 21 sep 2016 19:47 
:) Dat is het soort speelgoed waarvoor ik (toevallig) nooit de goeie batterijtjes in huis had nadat de eerste plat waren gevallen...

Berichttitel: Re: MP3-speler
BerichtGeplaatst: 21 sep 2016 20:13 

Gast schreef:
:) Dat is het soort speelgoed waarvoor ik (toevallig) nooit de goeie batterijtjes in huis had nadat de eerste plat waren gevallen...

Dat geldt al voor de Elsa toverstaf, de My Little Pony draaimolen (draaien werkt niet op batterijen, muziekje wel) en de hyperkinetische roze poedel... Daarom dat ik MP3-speler wil aansluiten, als ik K3 en toestanden niet op die Playmobil disco ga horen, hoor ik het toch wel op haar radio, dus daar ben ik al immuun voor geworden :-)

“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.” ― Marilyn Monroe
 Profiel  

Pagina 1 van 1 [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]