Het is nu 20 jan 2022 19:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1 van 2 [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Op welke basis koos je je nick?
BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 16:41 

Op welke basis kozen jullie de nickname die jullie hier gebruiken?

Ik koos babbel omdat het hier een.....babbelforum is :D

Profiel  

Berichttitel: Re: Op welke basis koos je je nick?
BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 18:19 
Ik vind het kiezen van een nick getuigen van een gebrek aan verstand.
Daarom doe ik het niet.

BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 20:02 
Babbel schreef:

Mo how zeg, hoe origineel zeg, ik ben er helemaal van ondersteboven :o

BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 22:18 
Wie raadt er welke nick ik heb? Ik koos hem in de kerstperiode toen de Djinglebells je elke dag genadeloos om de oren sloegen. Ik kon aan niks anders meer denken dan aan die ballen, of beter gezegd, da lieke. Vandaar de keuze voor mijn nick. :)

BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 22:19 
Gast schreef:
Babbel schreef:

Mo how zeg, hoe origineel zeg, ik ben er helemaal van ondersteboven :o

Tis al hoe Carrera, kruup moa in jen ol :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 22:20 
Gast schreef:
Wie raadt er welke nick ik heb? Ik koos hem in de kerstperiode toen de Djinglebells je elke dag genadeloos om de oren sloegen. Ik kon aan niks anders meer denken dan aan die ballen, of beter gezegd, da lieke. Vandaar de keuze voor mijn nick. :)

Djingo? Zonder bellen/ballen dan. :P

BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 22:21 
Gast schreef:
Gast schreef:

't Was ne gemakkelijke he. Maar hela, volgens mij hangen m'n ballen er wel nog aan. En bellen heb ik niet.

BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 22:23 
Ik heb hier heel lang geleden een nick gehad, die mijn verlangen illustreerde naar de lente. :)

BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 22:36 
Gast schreef:
Ik heb hier heel lang geleden een nick gehad, die mijn verlangen illustreerde naar de lente. :)

Mei :D

BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 22:54 

Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:

't Was ne gemakkelijke he. Maar hela, volgens mij hangen m'n ballen er wel nog aan. En bellen heb ik niet.

Allè zu, er zit hier weer ne wréé plezante die denkt in mijn naam te kunnen schrijven :roll:

Mijn nick heeft niks de botten te maken met djinglebells maar met de i'net underground hacking scene van in de jaren 2000.
Via via binnengeleid geweest en het was ongeschreven wet dat eenieder daar een nick aannam zonder duidelijke nationaliteit. De gekozen nick moest in dat circuit uniek zijn omwille van de signatures die soms achtergelaten werden.
Iedere nick had z'n eigen, zelfontworpen digitale signature die vanwege de "beroepseer" in geen geval mocht nagebootst worden door een collega. Wie dit toch deed en ontdekt werd kreeg sito presto een exit uit de scene.
Daar is mijn nick indertijd ontstaan en aangezien het een redelijk unieke en opvallende nick is ben ik die blijven gebruiken, ook nadat ik op het "rechte pad" gesukkeld was :lol:
In de scene was het trouwens niet Djingo maar DjinGo, Djin is een afkorting van een gekende term en Go van er voor gaan.

Dat is het ontstaan van Djingo en daar komen geen verhalen over djinglebells is voor ...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 23:00 
Allee vooruit, toch nog een beetje intelligent :mrgreen: :ok:

BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 23:00 
Djingo schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:

Allè zu, er zit hier weer ne wréé plezante die denkt in mijn naam te kunnen schrijven :roll:

Mijn nick heeft niks de botten te maken met djinglebells maar met de i'net underground hacking scene van in de jaren 2000.
Via via binnengeleid geweest en het was ongeschreven wet dat eenieder daar een nick aannam zonder duidelijke nationaliteit. De gekozen nick moest in dat circuit uniek zijn omwille van de signatures die soms achtergelaten werden.
Iedere nick had z'n eigen, zelfontworpen digitale signature die vanwege de "beroepseer" in geen geval mocht nagebootst worden door een collega. Wie dit toch deed en ontdekt werd kreeg sito presto een exit uit de scene.
Daar is mijn nick indertijd ontstaan en aangezien het een redelijk unieke en opvallende nick is ben ik die blijven gebruiken, ook nadat ik op het "rechte pad" gesukkeld was :lol:
In de scene was het trouwens niet Djingo maar DjinGo, Djin is een afkorting van een gekende term en Go van er voor gaan.

Dat is het ontstaan van Djingo en daar komen geen verhalen over djinglebells is voor ...

Stoer.

BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 23:02 
Wat is de de i'net underground hacking scene ?

BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 23:28 

Aangezien ik vroeger veel katten had zegden veel vrienden mieneke poes tegen mij en daaruit heb ik dan mientjen afgeleid.

BerichtGeplaatst: 13 jan 2012 23:42 
Dat vind ik een lieve nick.

Pagina 1 van 2 [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur