Het is nu 22 jan 2025 00:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1725 van 1725 [ 25865 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1721, 1722, 1723, 1724, 1725

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Waar ik vandaag triest/kwaad/geërgerd om werd.
BerichtGeplaatst: 02 dec 2024 17:12 
Ja dat is waar. Gasboetes voor de stad is extra kassa kassa !!!

BerichtGeplaatst: 18 dec 2024 12:18 
Na Tom Waes, Van Gught, Zita Wouters veroordeeld voor dronken rijden. Ik ben er 200% zeker van dat er nog heel veel chance hebben gehad als ik zie hoe vlot sommige artiesten alcohol drinken. Zelfs die nog meer dan 100 Km van huis staan rijden vrolijk met de auto naar huis. Ik vermoed als ze eens controles doen op de snelwegen dat ze zouden verschieten van het resultaat.

https://www.gva.be/cnt/dmf20241218_93470258

BerichtGeplaatst: 19 dec 2024 08:45 
Omdat die 3 voor VRT werken zou dit slecht zijn voor het imago van de zender. Voor mij is dit wel wat ver gezocht maarja als sommigen daar zo over denken is dat zo zeker.

BerichtGeplaatst: 19 dec 2024 11:48 

Bij Zita viel het nog mee van alcoholpercentage, die was ni zat aan het rijden, maar als jonge bestuurder heeft ze natuurlijk wel minder rijervaring. Tom Waes was gewoon stomdronken...
Voor mijn part mogen ze die 0,5 terug naar 0,8 brengen, maar meer controleren en boetes sterk verhogen bij herhaalde inbreuken en bij mensen die meer dan één keer stomdronken rijden, de wagen in beslag nemen. En dat in combinatie met een beter openbaar vervoer!
Een taxiservice waarbij je in je eigen wagen naar huis gereden wordt, dat zou voor mij iets zijn waar eens wél subsidies ingestoken mogen worden :D .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 dec 2024 22:02 
Ik geloof nooit dat het ooit nog terug 0.8 gaat worden maar voor mij zou dit gerust mogen. Voor vrachtwagenchauffeurs is het 0.0 en ik vrees dat ze dit ooit eens gaan invoeren voor iedere bestuurder want in dit landje moet alles steeds strenger en strenger.

Hier en in de omliggende gemeenten rijden er tijdens oud en nieuw steeds gratis feestbussen voor de jeugd. En dat vind ik een super initiatief van de gemeentebesturen.

Pagina 1725 van 1725 [ 25865 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1721, 1722, 1723, 1724, 1725

Alle tijden zijn GMT + 1 uur