Het is nu 17 dec 2018 20:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1032 van 1053 [ 15782 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1029, 1030, 1031, 1032, 1033, 1034, 1035 ... 1053  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Waar ik vandaag triest/kwaad/geërgerd om werd.
BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 16:06 

Als je het leest in de krant, is het voor de rest een voorbeeldige mens en had hij geen uitbarstingen meer gehad sedert die keer dat hij zijn zoontje vermoordde. Ik kan me wel voorstellen dat iemand die stapelverliefd is dan wil geloven dat hij veranderd is :? ...
Ikzelf zou niet willen omgaan met iemand die tot zoiets in staat is. Je controle (op zéér korte tijd!) verliezen tegenover een kind is nog totaal iets anders dan tegen een volwassene. Sowieso geloof ik niet dat iemand die in die mate een probleem heeft met zijn zelfbeheersing, dat ooit afleert.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 16:26 
26 jaar en nog willen gamen... In mijn ogen zegt dat al genoeg.
Ik vraag mij af hoe goed die rechter slaapt terwijl dat monster opnieuw een onschuldig slachtoffertje heeft gemaakt. En in wat voor een milieu zitten we weer als de nieuwe vriendin geen probleem heeft met iemand met een enkelband.
Je vraagt toch waarom hij die gekregen heeft... Babymoord. Yep, de ideale man.

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 16:40 

Blijkbaar is dat niet zo bij sommige vrouwen, hoogzwanger zijn en nog altijd niet weten waarom die ideale man in de gevangenis heeft gezeten, dat heb ik nog al gehoord :? ... In dat geval was er zelfs nog sprake van agressie, wat bij deze gast blijkbaar niet was.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 16:47 
Emmeke schreef:
Blijkbaar is dat niet zo bij sommige vrouwen, hoogzwanger zijn en nog altijd niet weten waarom die ideale man in de gevangenis heeft gezeten, dat heb ik nog al gehoord :? ... In dat geval was er zelfs nog sprake van agressie, wat bij deze gast blijkbaar niet was.

Labiele vrouwen ...

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 17:26 
Gast schreef:
26 jaar en nog willen gamen... In mijn ogen zegt dat al genoeg.
Ik vraag mij af hoe goed die rechter slaapt terwijl dat monster opnieuw een onschuldig slachtoffertje heeft gemaakt. En in wat voor een milieu zitten we weer als de nieuwe vriendin geen probleem heeft met iemand met een enkelband.
Je vraagt toch waarom hij die gekregen heeft... Babymoord. Yep, de ideale man.

Intussen is hij 36 en wil nog steeds gamen. :(

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 17:40 

36 en nog steeds een kort lontje, over gamen heb ik niks gelezen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 18:34 
Emmeke schreef:
Citaat:
Tien jaar geleden sloeg Cédric V. (36) zijn zes maanden oude zoontje dood, omdat de baby huilde terwijl hij zat te gamen. Nu zit hij opnieuw in de cel. Zondagavond gooide hij zijn dochtertje van drie maanden hardhandig tegen de grond. Haar gehuil omdat ze honger had, werkte op zijn zenuwen. Het meisje liep meerdere schedelbreuken op en vocht gisteravond nog voor haar leven.
Volledig artikel HLN
Niet te snappen dat hij maar 10 jaar kreeg, en die dan nog niet eens helemaal in de cel moest uitzitten. Voor ze zo iemand vrij laten, zouden ze die toch beter één of andere test die die agressie triggert mogen laten doen. In mijn ogen hoort die eerder thuis in een psychiatrische gevangenis dan in een gewone!
Hopelijk komt het meisje erdoor zonder gevolgen..

Ik vraag me af hoe die man concreet behandeld werd voor zijn agressiviteitsprobleem en hoe dat verder werd opgevolgd. Niet waarschijnlijk. Daar ben ik zo goed als zeker van.

BerichtGeplaatst: 14 nov 2018 08:11 
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ho ... ~ae986bbc/

"Hoe makkelijk raak je aan drugs in een nachtclub? VTM NIEUWS-reporter Stijn Defoirdt zocht het uit en ging undercover in een club in Gent. Diezelfde avond voerde de politie er toevallig grote drugscontroles uit. Desondanks de controles vond Stijn enkele jongeren die hem drugs aanboden."

De huidige journalisten bakken er wat van...
https://vrttaal.net/taaladvies-taalkwestie/taalmail-531

BerichtGeplaatst: 16 nov 2018 20:35 
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/hi ... ~af250f5c/

Misschien is het gewoon een kwestie van cultuur en weet die arme man niet beter. We zullen maar eens over zijn bolleke strijken en zeggen dat het hem vergeven is?

BerichtGeplaatst: 16 nov 2018 21:07 
Gast schreef:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/hij-ontkleedde-slachtoffer-en-sneed-haar-haar-af-verdachte-kotmoord-kortrijk-maandag-voor-rechter-voor-mishandeling-van-andere-vrouw~af250f5c/

Misschien is het gewoon een kwestie van cultuur en weet die arme man niet beter. We zullen maar eens over zijn bolleke strijken en zeggen dat het hem vergeven is?

Volgens hun denkwijze is dat een vrijbrief. :puke:

BerichtGeplaatst: 16 nov 2018 22:07 

Ach, geef die arme jongen wat krediet, het is nog maar de derde keer sedert februari dat hij van die zware feiten pleegt (allez ja, waarvan men weet heeft dan toch hé), hij is nog maar 20 jaar, in de bloei van zijn leven, en hij zegt waarschijnlijk dat hij er spijt van heeft en het nooit meer zal doen!

Echt hé, dat soort mannen moesten ze meteen, bij hun eerste vergrijp, terugsturen! Stuur dat crapuul terug, en er is meer ruimte en geld voor degenen die wel willen en kunnen integreren hier...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 nov 2018 23:37 
Gast schreef:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/hij-ontkleedde-slachtoffer-en-sneed-haar-haar-af-verdachte-kotmoord-kortrijk-maandag-voor-rechter-voor-mishandeling-van-andere-vrouw~af250f5c/

Als ik zoiets lees vraag ik me af hoe dit mogelijk is en wat hiervan de oorzaak is. Zieke geest? Opvoeding? Cultuur? Godsdienst? Vrienden? Ik vermoed dat het een combinatie is maar de welke is mij een raadsel.

BerichtGeplaatst: 17 nov 2018 15:16 
Hier toekomen zonder vrouw en kinderen, zonder job, zonder geld, maar toch jong zijn en goesting hebben? En bovendien opgevoed zijn in een setting met begrip voor mannen die op zo'n moment hun goesting doen met vrouwen die teveel lekkers laten zien. Dat kan hier niet anders dan problemen geven.

Dat dergelijke mannen dan nog eens op begrip kunnen rekenen van ons gerecht, omdat ze van niet beter zouden weten, maakt me woest. Je moet eens drugs importeren in het verkeerde land. De doodstraf kan je dan krijgen, zonder veel begrip voor het feit dat jointjes roken hier nog redelijk acceptabel is.

BerichtGeplaatst: 20 nov 2018 17:07 
BDW gaat met de sossen in zee :shock: :shock: Was hij niet degene die hen in 2012 buitengezwierd had en die zijn kiezers beloofde om nooit met de sossen in zee te gaan?? :roll:

BerichtGeplaatst: 20 nov 2018 17:25 
Gast schreef:
BDW gaat met de sossen in zee :shock: :shock: Was hij niet degene die hen in 2012 buitengezwierd had en die zijn kiezers beloofde om nooit met de sossen in zee te gaan?? :roll:

Draai de dingen niet om. Het waren de sossen die bij hoog en bij laag niet wilden samenwerken met de NVA. Ze hebben in Aalst bv de hele afdeling buiten de partij gezet.
Die dissidenten hebben blijkbaar toch goed kunnen samenwerken met NVA.

Pagina 1032 van 1053 [ 15782 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1029, 1030, 1031, 1032, 1033, 1034, 1035 ... 1053  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur