Het is nu 17 dec 2018 20:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1030 van 1053 [ 15782 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033 ... 1053  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Waar ik vandaag triest/kwaad/geërgerd om werd.
BerichtGeplaatst: 10 nov 2018 15:30 
Emmeke schreef:
Of iemand die beweerde een gastspreker te zijn, terwijl die het niet was? Of ze heeft gewoon zelf de moeite niet gedaan om dat allemaal uit te zoeken en de politie hun plan daarmee laten trekken?

Nog niet door dat die negativiteit, die aanvallen ervoor zorgen dat een forum kapot gaat? Speel op de bal, niet op de man. Amper iets, of zelfs niets, posten, tot jullie zich ff kunnen uitleven op één persoon. Hebben jullie echt geen leven dat jullie dat nodig hebben om je beter te voelen?
Zo eens een keertje iemand op de korrel nemen, kan nog grappig zijn, maar echt keer op keer dezelfde viseren en echt op zoek gaan naar dingen... best wel zielig :? .

Och laat het. Denk je dat ik mij nu ga verantwoorden voor die simpletons? Ik dacht het niet.
Die hebben geen leven.

In ieder geval heeft de politie het ernstig genomen, dat is wat telt. Niet wat een paarforumlosers er van denken. ;)

BerichtGeplaatst: 10 nov 2018 16:15 
Toch straf dat ze meer problemen maken over de goeie relatie van een kind met haar moeder, dan van iemand met duidelijk slechte bedoelingen!

BerichtGeplaatst: 10 nov 2018 18:41 
Gast schreef:
Toch straf dat ze meer problemen maken over de goeie relatie van een kind met haar moeder, dan van iemand met duidelijk slechte bedoelingen!

Da's waar, deze hedendaagse madonna met puberkind op haar virtuele schoot verdient een heiligverklaring. :pray:

We zijn allemaal ten zeerste onder de indruk en bovendien krijgt het forum juist weer wat meer leven.
Voor het eerst sinds lang weer eens een binnenpretje gehad na het lezen hier.

BerichtGeplaatst: 10 nov 2018 19:04 

Hou het dan bij binnenpretjes, en stop met je commentaren ;) .
Je kan nu voort negatief blijven doen en haar viseren, nog wat commentaar geven op de andere nicks hier, in je negatieve sfeertje blijven hangen en rancuneus blijven dus, of je kan eindelijk eens normaal beginnen doen. Keuze 1 heeft al een forum kapot gemaakt, remember.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 nov 2018 19:04 
Gast schreef:

Tja, zegt veel over hun relatie met hun kinderen, toch?

Ik ben enorm blij dat ze mij onmiddellijk heeft gestuurd. Trouwens, niet alleen naar mij, he. Zoals ik al zei ook naar haar vriend die les had in de buurt. Die is 1.90 m en geen mager sprietje (niet dik :roll: ). :D

Is dat niet normaal dat je je kinderen leert dat als ze zich niet veilig voelen iets laten weten wat er aan de hand is? Zonder hen natuurlijk angstig op te voeden. Ze is trouwens al verschillende keren alleen met haar vrienden naar het buitenland getrokken dit jaar. Ik moest geen gedetailleerd dagverslag hebben, wel af en toe moest ze laten weten waar ze uithingen als ze uitgingen. ;) Geen uur en ik moest ook niet weten wat ze deden, want dat kon ik wel raden. :)
Wees gerust, zij hebben zich geamuseerd en ik was gerust.

BerichtGeplaatst: 10 nov 2018 19:07 

Dan ben je toch blij dat er iets als gsm's bestaat hé :D ! Hoe onze ouders dat vroeger overleefd hebben, ik wil het ni weten, ik zou zo ongerust zijn! Maar ja, wat er niet is, kan je natuurlijk ook niet missen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 nov 2018 19:07 
Gast schreef:
Gast schreef:

Da's waar, deze hedendaagse madonna met puberkind op haar virtuele schoot verdient een heiligverklaring. :pray:

We zijn allemaal ten zeerste onder de indruk en bovendien krijgt het forum juist weer wat meer leven.
Voor het eerst sinds lang weer eens een binnenpretje gehad na het lezen hier.

Binnenpretje of weer voer voor je eigen mommy-issues? Na al die jaren dezelfde gefrustreerde aanvallen (en verhalen)
te moeten lezen denk ik dat WIJ eerder de binnenpretjes hebben bij jouw reacties.
Of nee, een diep medelijden met jouw eigen kinderen. ;)

BerichtGeplaatst: 10 nov 2018 19:23 
Emmeke schreef:
Dan ben je toch blij dat er iets als gsm's bestaat hé :D ! Hoe onze ouders dat vroeger overleefd hebben, ik wil het ni weten, ik zou zo ongerust zijn! Maar ja, wat er niet is, kan je natuurlijk ook niet missen.

Ja, idd.

Maar wij mochten toen nog niet alleen naar het buitenland op die leeftijd.

BerichtGeplaatst: 11 nov 2018 10:18 
Gast schreef:
Hmmm, er lopen dus zeer goed voorbereide ziekelijke freaks rond in Gent.

Dochter stuurt gisteren zeer enthousiast dat ze aan de praat was geraakt met een gastspreker aan de unief. Ze leek blijkbaar op een meisje dat vragen had gesteld in zijn college, etc. Hij vertelde haar dat hij mss wel werk had voor haar in London maar dat ze de details konden bespreken bij een drankje. Hij schatte haar 20 maar toen ze zei dat ze pas 17 was, was ook dat geen probleem want een vakantiejob kon ook.

Een vd voordelen van te smssen met je dochter, je weet alles in real-time. Ze vroeg of het ok was dat iets ging drinken. Luisteren kost niets uiteindelijk (maar bij mij gingen toen al alarmbellen af) en hij zag er geloofwaardig uit in zijn maatpak. Ook klopte zijn verhaal eigenlijk wel.

Nog geen 5 min. later stuurde ze al dat ze naar de les ging en dat ze gedegouteerd was.

Wat bleek nu: ze waren iets gaan drinken op de hoek vd straat, op haar aandringen buiten, goed in het zicht. Hij was de drankjes gaan halen (waar ze niets van wou drinken omdat ze het toch niet vertrouwde ). Ze heeft hem blijkbaar ook uitgevraagd omdat ze zeker wou zijn dat het echt was en blijkbaar was hij effectief zeer goed op de hoogte van de materie.

Maar dan kwam het: hij stelde haar voor om zijn assistente te worden én zijn girlfriend voor 400 euro/week. Ook begon hij er op aan te dringen om terug naar het station te gaan .. door het Citadelpark. Dat zag ze al helemaal niet zitten.

Ze is het dan gelukkig gewoon afgestapt en naar de les gegaan.

Ik moet toegeven dat ik er in het begin een beetje lacherig over deed maar ze was echt geshockeerd en zat er enorm mee.
Zo erg zelfs dat ze zelf naar de politie is gestapt die toevallig aan het station stond. Daar was ik zelf van geschrokken.
Uiteindelijk is er niets fysieks gebeurd maar het moet toch zwaar indruk gemaakt hebben, en ze was blijkbaar niet de eerste. Een medestudente had 3 weken geleden net hetzelfde meegemaakt, kwam ze te weten toen ze haar verhaal deed aan haar vrienden.

Ik ben zeer trots op mijn dochter want ze is zeer koelbloedig gebleven en heeft zo een uitgebreide beschrijving kunnen geven van de man in kwestie. Dat ze echt aan alles gedacht heeft: de plaats waar ze gingen zitten, geen drank opdrinken die ze niet zelf heeft gehaald, niet ingaan op die voorstellen en zeker niet langs het Citadelpark gaan met een vreemde. :roll: Ook heeft ze niet alleen mij gestuurd maar ook haar vriend die in de buurt was en haar swarmlocatiedeling aangezet.

Het is nu echt absoluut geen flauwe trees maar ze heeft er vannacht niet van kunnen slapen... Zegt wel genoeg wat voor indruk dat zoiets kan nalaten.
Ik ben eigenlijk het meest aangedaan van de reactie van mijn dochter. Ik denk dat het vooral het besef bij haar is dat ze aan iets ergs is ontsnapt. Dat hebben de agenten haar ook gezegd.

Het was op zich niet zo slim van haar om alleen op stap te gaan met een gast die zich duidelijk serieus aan het opdringen was, je dochter geniet misschien net iets te veel van de aandacht die ze krijgt, en het ware verstandiger geweest om dan op zijn minst een medestudent mee te vragen, maar ze heeft gelukkig een wel veilige plek gekozen voor dat drankje en heeft vervolgens rap genoeg haar kar gekeerd.

Is niet de eerste studente die zoiets meemaakt volgens mij. Een van mijn vriendinnen is nog op straat gevraagd, gewoon uit een rijdende auto, met de melding dat ze er goed uitzag en de vraag of ze niet wekelijks wat euro's wou bijverdienen. Op zo'n moment weet je wel dat je geen doorsnee studentenjob wordt aangepraat ...

BerichtGeplaatst: 11 nov 2018 10:42 
Gast schreef:
Gast schreef:
Hmmm, er lopen dus zeer goed voorbereide ziekelijke freaks rond in Gent.

Dochter stuurt gisteren zeer enthousiast dat ze aan de praat was geraakt met een gastspreker aan de unief. Ze leek blijkbaar op een meisje dat vragen had gesteld in zijn college, etc. Hij vertelde haar dat hij mss wel werk had voor haar in London maar dat ze de details konden bespreken bij een drankje. Hij schatte haar 20 maar toen ze zei dat ze pas 17 was, was ook dat geen probleem want een vakantiejob kon ook.

Een vd voordelen van te smssen met je dochter, je weet alles in real-time. Ze vroeg of het ok was dat iets ging drinken. Luisteren kost niets uiteindelijk (maar bij mij gingen toen al alarmbellen af) en hij zag er geloofwaardig uit in zijn maatpak. Ook klopte zijn verhaal eigenlijk wel.

Nog geen 5 min. later stuurde ze al dat ze naar de les ging en dat ze gedegouteerd was.

Wat bleek nu: ze waren iets gaan drinken op de hoek vd straat, op haar aandringen buiten, goed in het zicht. Hij was de drankjes gaan halen (waar ze niets van wou drinken omdat ze het toch niet vertrouwde ). Ze heeft hem blijkbaar ook uitgevraagd omdat ze zeker wou zijn dat het echt was en blijkbaar was hij effectief zeer goed op de hoogte van de materie.

Maar dan kwam het: hij stelde haar voor om zijn assistente te worden én zijn girlfriend voor 400 euro/week. Ook begon hij er op aan te dringen om terug naar het station te gaan .. door het Citadelpark. Dat zag ze al helemaal niet zitten.

Ze is het dan gelukkig gewoon afgestapt en naar de les gegaan.

Ik moet toegeven dat ik er in het begin een beetje lacherig over deed maar ze was echt geshockeerd en zat er enorm mee.
Zo erg zelfs dat ze zelf naar de politie is gestapt die toevallig aan het station stond. Daar was ik zelf van geschrokken.
Uiteindelijk is er niets fysieks gebeurd maar het moet toch zwaar indruk gemaakt hebben, en ze was blijkbaar niet de eerste. Een medestudente had 3 weken geleden net hetzelfde meegemaakt, kwam ze te weten toen ze haar verhaal deed aan haar vrienden.

Ik ben zeer trots op mijn dochter want ze is zeer koelbloedig gebleven en heeft zo een uitgebreide beschrijving kunnen geven van de man in kwestie. Dat ze echt aan alles gedacht heeft: de plaats waar ze gingen zitten, geen drank opdrinken die ze niet zelf heeft gehaald, niet ingaan op die voorstellen en zeker niet langs het Citadelpark gaan met een vreemde. :roll: Ook heeft ze niet alleen mij gestuurd maar ook haar vriend die in de buurt was en haar swarmlocatiedeling aangezet.

Het is nu echt absoluut geen flauwe trees maar ze heeft er vannacht niet van kunnen slapen... Zegt wel genoeg wat voor indruk dat zoiets kan nalaten.
Ik ben eigenlijk het meest aangedaan van de reactie van mijn dochter. Ik denk dat het vooral het besef bij haar is dat ze aan iets ergs is ontsnapt. Dat hebben de agenten haar ook gezegd.

Het was op zich niet zo slim van haar om alleen op stap te gaan met een gast die zich duidelijk serieus aan het opdringen was, je dochter geniet misschien net iets te veel van de aandacht die ze krijgt, en het ware verstandiger geweest om dan op zijn minst een medestudent mee te vragen, maar ze heeft gelukkig een wel veilige plek gekozen voor dat drankje en heeft vervolgens rap genoeg haar kar gekeerd.

Is niet de eerste studente die zoiets meemaakt volgens mij. Een van mijn vriendinnen is nog op straat gevraagd, gewoon uit een rijdende auto, met de melding dat ze er goed uitzag en de vraag of ze niet wekelijks wat euro's wou bijverdienen. Op zo'n moment weet je wel dat je geen doorsnee studentenjob wordt aangepraat ...

Las je ook dat de gastdocent beweerde dat ze leek op een meisje uit een van z’n colleges? Wat later schrijft de moeder hier dat het meisje waarop ze zogezegd lijkt een bloedmooi fotomodeltype is.
In dat gedeelte zijn dus zowel dochter als moeder mooi getrapt. Het is het universele verhaal van de hoogmoed, hybris en hoe het je ondergang kan betekenen... Volgens mij moeten zowel moeder als dochter dringend terug met de voetjes op de grond, want een te grote eigendunk kan gevaarlijk zijn en doortrapte types doorzien wie de gemakkelijk slachtoffers zijn.

Maar kom, straks komt Emmeke ons weer op de vingers tikken omdat we niet positief genoeg zijn en daardoor haar prachtige forum kapot zouden maken. :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 11 nov 2018 10:49 
Gast schreef:
Gast schreef:
Dat blijft toch een magneet voor rariteiten, die dochter. Altijd goed voor (spannende) verhalen, dat wel. :ok:

Rariteiten? Nee, dat is het leven van een mooi en intelligent kind. ;)
Die krijgt veel opportuniteiten die een ander niet krijgt en af en toe zit er een slechte ervaring bij. Ze gaat dat wel overleven. Het positieve overweegt gelukkig.
Dat ander meisje is eigenlijk een bloedmooi meisje, echt supermodel-looks. Dus ja, mottige dozen vallen ze niet lastig.

Hier se, de gastdocent is geen echte en zit vol leugens, maar dat ander meisje waarover hij het had, dat op de Dochter lijkt is dan uiteraard wel weer echt want bloedmooi met supermodellooks.
:scratch:

BerichtGeplaatst: 11 nov 2018 10:56 
:lol:

BerichtGeplaatst: 11 nov 2018 10:58 
Gewoon negeren die aandachtzoekerij, hoe meer je reageert op al die verzonnen of sterk aangedikte fantastische verhaaltjes, hoe meer je er gaat krijgen. Alhoewel, het blijft leuk om lezen :lol:
Dramaqueen of aandachtshoer, of beide. Dit verhaaltje zit met zoveel haken en ogen in elkaar dat het overduidelijk ontsproten is uit het brein van iemand die zich pas goed voelt als ze zichzelf of haar fantastische dochter kan ophemelen. Laten doen en geen aandacht aan schenken ;)

BerichtGeplaatst: 11 nov 2018 11:02 
Gast schreef:
Gewoon negeren die aandachtzoekerij, hoe meer je reageert op al die verzonnen of sterk aangedikte fantastische verhaaltjes, hoe meer je er gaat krijgen. Alhoewel, het blijft leuk om lezen :lol:
Dramaqueen of aandachtshoer, of beide. Dit verhaaltje zit met zoveel haken en ogen in elkaar dat het overduidelijk ontsproten is uit het brein van iemand die zich pas goed voelt als ze zichzelf of haar fantastische dochter kan ophemelen. Laten doen en geen aandacht aan schenken ;)

Wat zeg jij nu, geen aandacht aan schenken? Ik vind dit juist geweldig plezant. :ok:

Zoals er al eerder stond: the gift that keeps on giving! :P

BerichtGeplaatst: 11 nov 2018 11:03 
Ze doet iets te veel haar best om haar dochter als de perfectie voor te stellen en dit nu al jaren en jaren na elkaar. Ze lijkt mij eerder enorm gefrustreerd te zijn om een of andere reden. Maar als je zoiets zegt, dan krijg je het verwijt jaloers te zijn en kinderen te hebben die te dom zijn om iets te beleven. Van zo'n fantasten kun je het nooit halen, die weten altijd wat. Negeren die handel.

Pagina 1030 van 1053 [ 15782 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033 ... 1053  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur