Het is nu 17 dec 2018 20:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 49 van 51 [ 762 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Grappig
BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:03 
Wat doet dat er nu toe welke studies er iemand gedaan heeft, en daarover te vitten.
Bij mijn kapster staat er op haar profiel op fb, bij opleiding "Universiteit Gent" vermeld. Ik ben ervan overtuigd dat ze daar nooit een voet binnen gezet heeft. Anderzijds verdient zij tonnen geld en leidt ze een luxe-leventje dat de meeste universitairen zich niet kunnen permitteren. Misschien heeft ze dit wel vermeld om de ironie duidelijk te maken.

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:05 
Gast schreef:
Jouw gescheld hierboven, nog geen 10 minuten na mijn post, bewijst dat ik gelijk had. Anderen neerhalen om jezelf heel wat te voelen. En nu ga ik wat genieten in het echte leven, ik zit niet de ganse dag achter een scherm om anderen aan te vallen en mezelf te verheerlijken. Doei!

Nee, pot ... ketel ;)
Ik denk dat ik er knal op zat want dit was geen gescheld.
Voel mijn raad eens op.

Wie niet trots kan zijn op zijn kinderen, heeft een dik probleem. Iedereen wil wel eens iets delen over zijn kinderen. Of dat nu een gewonnen wedstrijd is, een mooie tekening, eender wat.
Wie dit niet kan verdragen of zelf nooit doet, is iemand met heel zware problemen.

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:07 
Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Dit is wel een heel flauwe reactie die aantoont dat je in de discussie een slechte verliezer bent. Van het moment dat je in het nauw bent gedreven begin je de ander te verwijten onzin te vertellen, geobsedeerd te zijn en jaloers te zijn. Ik kan mij niet indenken dat ook maar iemand op ook maar iets uit jouw leven jaloers zou kunnen zijn, je neemt je wensen voor werkelijkheid. Als er iemand haar minderwaardigheidscomplex compenseert door virtueel altijd maar te doen alsof ze beter is en dat haar kinderen beter zijn dan alle anderen, ben jij het wel hoor. En dat neerkijken op poetsvrouwen is totaal maar dan ook totaal misplaatst. Als jij in het echte leven ook zo bent zoals je hier je voordoet, kan ik geloven dat je met iedereen in de clinch gaat.

:agree:

:agree:

Trol weetal heeft zelfs niet eens door dat we met meerderen zijn die op haar reageren. Tegen hoeveel verschillende mensen heeft ze nu al gezegd dat ze een DVL-obsessie hebben, terwijl zij degene is die er destijds een topic over opende?

Ze is zo grappig, onze forumnar :lol: Hopelijk blijft ze nog een tijdje even ijverig, het zou hier anders maar saai zijn. Dat ze constant onzin uitkraamt, fantaseert, uitvliegt als een gek, iedereen die het oneens is, afbreekt en graag ons doet geloven dat zij alles beter weet, gaan we er maar bij nemen zeker?

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:09 
Gast schreef:

Trol weetal heeft zelfs niet eens door dat we met meerderen zijn die op haar reageren. Tegen hoeveel verschillende mensen heeft ze nu al gezegd dat ze een DVL-obsessie hebben, terwijl zij degene is die er destijds een topic over opende?

Idd, ik opende het maar het geing niet over hem, he Einstein?
Het ging er over dat ik nog mensen ken zoals die praeses en blijkbaar is er onderzoek gedaan en gebeurt dat nog veel.

Als jullie maar kunnen rellen, begrijpend lezen gaat echt niet....

Dumb and Dumber: 1 gemeenschappelijke hersencel ;)

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:11 
Gast schreef:
Gast schreef:

Idd, ik opende het maar het geing niet over hem, he Einstein?
Het ging er over dat ik nog mensen ken zoals die praeses en blijkbaar is er onderzoek gedaan en gebeurt dat nog veel.

Als jullie maar kunnen rellen, begrijpend lezen gaat echt niet....

Dumb and Dumber: 1 gemeenschappelijke hersencel ;)

Wat ben jij een irritant mens zeg! Kan jij dan nooit eens normaal doen? Ik kan echt geloven dat jij in het echte leven gemeden wordt als de pest. Zo'n onhandelbaar karakter!

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:20 
Euh, ik word niet gemeden. Is dat bij jullie mss zo? Geen feestjes waar je op uitgenodigd wordt? Geen concerten die je kan bezoeken met vrienden’? Ik ga donderdag naar Rosas met een vriendin en vrijdag naar BTH in Antwerpen met een aantal andere vrienden. Vanavond zou ik moeten gaan bbb-en met de buurvrouwen maar ik ben ziek.
Hoe ziet jullie planning er uit? Zeiken op een forum bij gebrek aan mensen of collega’s?

Wie is de kampioen in het verprutsen van fora met hun zonnige karakter? Ah ja, Dumb en Dumber. Fijn toch?

Twee ziekelijke stokers met serieuze issues. Word het geen tijd om hulp te zoeken?

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:21 
Mss is dat gewoon een onderdanige seut in het dagelijks leven en compenseert ze dat door hier haar venijn te komen spuiten.
Dan kan ze er weer een paar uurtjes tegen als braaf grijs muisje irl.
Volgens mij zijn wij haar therapeuten! Gratis en voor niks. :mrgreen:

Enfin, er klopt in ieder geval iets niet mee. Al die vele vrienden die ze heeft irl, het is bijna niet te geloven toch als je ziet hoe ze zich hier gedraagt. Anderzijds, Emmeke wil ondanks alles duidelijk ook heel graag haar vriendinneke zijn, dus het is wel mogelijk. Ze bestaan, mensen die vinden dat 90% van de wereld te respectloos is, maar iemand als trol dan wel weer vurig verdedigen.

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:22 
Je doet iets te veel je best om ons te overtuigen dat je veel vrienden hebt :rofl:

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:23 
Gast schreef:
Mss is dat gewoon een onderdanige seut in het dagelijks leven en compenseert ze dat door hier haar venijn te komen spuiten.

Enfin, er klopt in ieder geval iets niet mee. Al die vele vrienden die ze heeft irl, het is bijna niet te geloven toch als je ziet hoe ze zich hier gedraagt. Anderzijds, Emmeke wil ondanks alles duidelijk ook heel graag haar vriendinneke zijn, dus het is wel mogelijk. Ze bestaan, mensen die vinden dat 90% van de wereld te respectloos is, maar iemand als trol dan wel weer vurig verdedigen.

Het was hier rustig en positief toen jullie hier niet waren. Een paar dagen Dumb and Dumber en er is waar ruzie.
Goh, aan wie zou het toch liggen?

Doei, ik ga slapen. Maak wat ruzie met elkaar. ;)

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:24 
Gast schreef:
Euh, ik word niet gemeden. Is dat bij jullie mss zo? Geen feestjes waar je op uitgenodigd wordt? Geen concerten die je kan bezoeken met vrienden’? Ik ga donderdag naar Rosas met een vriendin en vrijdag naar BTH in Antwerpen met een aantal andere vrienden. Vanavond zou ik moeten gaan bbb-en met de buurvrouwen maar ik ben ziek.
Hoe ziet jullie planning er uit? Zeiken op een forum bij gebrek aan mensen of collega’s?

Wie is de kampioen in het verprutsen van fora met hun zonnige karakter? Ah ja, Dumb en Dumber. Fijn toch?

Twee ziekelijke stokers met serieuze issues. Word het geen tijd om hulp te zoeken?

Volgens mij verwaarloos je Dumbest, want de reacties op jou komen minstens van 3 verschillende personen. ;)
Herlees maar eens, maar dit keer een beetje aandachtiger graag. :P

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:25 
Gast schreef:
Je doet iets te veel je best om ons te overtuigen dat je veel vrienden hebt :rofl:

Ik hoef niets.
Zoek op Rosas Kaaitheater en Bring me the Horizon in de Lotto.

Jullie moeten zelfs niets doen om ons te overtuigen dat jullie leven pas echt leeg is.
Werk eens aan het contact met jullie kinderen. Ik denk dat dat gezonder is dan op mij te reageren.

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:26 
Gast schreef:

Als zo'n misbaksel je forum recht houdt, ben je wel bereid wat door de vingers te zien ;) Ha ja, ik ben Dumbest :rofl:

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:27 
Gast schreef:
Gast schreef:

Het was hier rustig en positief toen jullie hier niet waren. Een paar dagen Dumb and Dumber en er is waar ruzie.
Goh, aan wie zou het toch liggen?

Doei, ik ga slapen. Maak wat ruzie met elkaar. ;)

Dat het hier rustig was is toch ook het understatement van het jaar. :rofl:
En positief, bedoel je die ene slijmbal die tegenwoordig in jouw gat woont?

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:28 
Maak wat ruzie met elkaar. Kusje ;)

BerichtGeplaatst: 13 nov 2018 10:54 

Het valt op dat er een paar die verhuisd waren nu terug zijn. Spijtig genoeg zitten ze nog altijd met dezelfde (voor)oordelen en dezelfde issues. Nog altijd denken zij, vrij simplistisch, in vrienden en vijanden, waarbij men het altijd eens moet zijn met de vrienden en ambras zoeken met de vijanden.
Ik zou zeggen: trol, negeer die trollen, want hun leventje bestaat er blijkbaar uit om jou uit te dagen en op stang te jagen.

Profiel  

Pagina 49 van 51 [ 762 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur