Het is nu 17 dec 2018 20:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Pagina 1 van 4 [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Actie-reactie: een spiegel voor degenen die het willen zien
BerichtGeplaatst: 12 jun 2017 12:17 

Omdat ik het beu was om steeds te horen dat er hier constant op dat ander forum afgegeven werd, dat de 'actie' altijd bij ons zou zitten, ben ik dit beginnen bijhouden. Gelukkig werd er niet zoveel gepost ginder en was het heel gemakkelijk om dat bij te houden :mrgreen: . Zoals jullie kunnen zien, wordt er hier amper iets gezet over dat andere forum. Het lijkt me duidelijk waar de stokers zitten en dat dat stoken zowat het enige is wat voor een beetje leven zorgt ginder.
Wat eigenlijk heel grappig is om lezen, is hoe alles wat hier gebeurt (al dan niet in de fantasie van de poster ginder) enorm uitvergroot wordt en dan ook nog geloofd wordt door degenen die zich niet bezighouden met alles hier tot in detail te volgen :roll: .
BLA
gast schreef:
gast schreef:
gast schreef:
op 12-06-2017, 9:32 (Het allerallerleukste forumtopic)
Heeft iemand nog contact met Salgado? Je kon hier en daar tussen de regels lezen dat hij niet meer werkte of op ziekte was. Hoe zou het nog gaan met hem?

op 05-06-2017, 23:05 (Het allerallerleukste forumtopic)
Ik wel, maar ik schrijf hier geen privé dingen van Salgado. Het gaat goed met hem, maar momenteel schrijft hij niet op fora.

op 05-06-2017, 22:35 (Het allerallerleukste forumtopic)
Hij is weer opgedoken op hm. Zal nu weer van het ene uiterste in het andere vallen. Ik begrijp niet zo goed waarom hij ginder verkiest boven hier. Ik dacht dat het een toffe peer was maar hij houdt zich bezig met keuvelen over het weer en over televisieprogramma's met de grootste forum-seuten die je in West-Europa kunt vinden.

Profiel  

Berichttitel: Re: Actie-reactie
BerichtGeplaatst: 12 jun 2017 12:58 

BLA
Loe schreef:
Op 12-06-2017, 13:53 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Wij zijn vooral heel kinderachtig bezig, maar het geeft niet, nu hebben ze ginder een reden om te zagen over ons. Zolang we maar allemaal loeders zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 jun 2017 21:05 

BLA
Carrera schreef:
Zijn enige bericht die dag.
Op 12-06-2017, 21:59 (Het allerallerleukste forumtopic)
Als je iets over soep wil lezen, moet je naar het andere forum.

Idem :
- als je vriendelijk een goeiedag wil zeggen tegen enkele beroepsgreeters, gepensioneerden en mensen met tijd te veel
- als je wil laten weten wat je vandaag hebt gedaan
- als je wil laten weten welk weer het vandaag bij jou was
- als je wil weten wat de dagelijkse nicks vandaag hebben gedaan tegen de verveling
- als je wil weten welk weer het bij hen was
- als je wil laten weten naar wat je aan het kijken bent op tv
- als je wil weten naar wat anderen zien (ik kan mij perfect voorstellen dat je dat best interessant vindt)
- ................

Misschien zijn de trouwe posters van dit forum ietske actiever dan achter hun pc te zitten als het zomert.... ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jun 2017 15:57 

BLA
gast schreef:
Gast schreef:
Op 13-06-2017; 12:07 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Je kunt het in het belachelijke trekken zoals je bezig bent. Frientjes worden hier even hard verdedigd als op hm. Ik denk dat ik het voor bekeken hou

Op 13-06-2017; 13:05 (Het grote zaag-en ergernissentopic)

Jij bent vrij om te doen wat je wil, om naar het forum te gaan dat jij verkiest.
Maar waarom kom je hier melden dat je denkt dat je het voor bekeken houdt? Om nog wat aandacht te kunnen trekken? In de hoop dat men je vraagt, smeekt om toch te blijven? Denk je dat het iemand iets kan schelen als jij hier niet meer komt?

Een groot gemis zal het niet zijn, want je stelling dat frientjes hier even hard worden verdedigd als op hm, raakt kant noch wal. Ofwel ben jij gewoon te dom om te zien hoe verschillend het hier is, ofwel zeg je zulke dingen bewust met slechte bedoelingen.
Iedereen ziet het grote verschil : als je op hm een dierbaar frientje van emmer kritiek of weerwerk geeft, krijg je een ban. Het totalitair regime daar is van een heel bedroevend laag allooi.
Hier kan en mag je reageren op elke post, je zal geen ban krijgen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jun 2017 16:00 

BLA
Gast schreef:
Op 13-06-2017; 10:50 (Allerleukste forumtopic)
Het zegt wel iets over iemand die enkel maar over die zogenaamde alledaagse dingen post. Er zijn er zelfs die schrijven dat ze nog niet weten wat ze vandaag gaan eten. Dat zijn toch mensen die eigenlijk beter een echt leven zouden leiden en van de zon genieten ipv 24/24 op een forum zitten zwanzen. Maar iedereen zijn mening hierover hee! 8)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jun 2017 16:15 

HM
Gast schreef:
Gast schreef:
Op 13-06-2017; 11:08 (Grappig)
Mag Lou niet meer op de PC want het ander forum is nog doder dan dood en als er dan nog geschreven wordt gaat het over dit forum.

Op 13-06-2017; 11:25 (Grappig)
Neen, ze zijn allemaal van het goeie weer aan het genieten. :rofl:

Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Op 13-06-2017; 11:08 (Grappig)
Mag Lou niet meer op de PC want het ander forum is nog doder dan dood en als er dan nog geschreven wordt gaat het over dit forum.

Op 13-06-2017; 12:21 (Grappig)
Waarom je bezig houden met wat anderen doen of laten? Leedvermaak?

Op 13-06-2017; 12:25 (Grappig)

De ironie van dat forum. :rofl: Het enige wat daar nog gepost wordt, gaat over dit forum. Hun identieke onderwerpen waar ze zelf niets anders in zetten dan gezever over hier en dan commentaar geven op het zeggen dat je nog niet weet wat je gaat eten.

Het valt op dat het daar zo leeg is als in Lou haar hoofd als zij (en haar alternatieve persoonlijkheden) niet post(en).

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jun 2017 21:19 

BLA
Gast schreef:
Gast schreef:
Gast schreef:
Op 13-06-2017; 13:05 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Jij bent vrij om te doen wat je wil, om naar het forum te gaan dat jij verkiest.
Maar waarom kom je hier melden dat je denkt dat je het voor bekeken houdt? Om nog wat aandacht te kunnen trekken? In de hoop dat men je vraagt, smeekt om toch te blijven? Denk je dat het iemand iets kan schelen als jij hier niet meer komt?

Een groot gemis zal het niet zijn, want je stelling dat frientjes hier even hard worden verdedigd als op hm, raakt kant noch wal. Ofwel ben jij gewoon te dom om te zien hoe verschillend het hier is, ofwel zeg je zulke dingen bewust met slechte bedoelingen.
Iedereen ziet het grote verschil : als je op hm een dierbaar frientje van emmer kritiek of weerwerk geeft, krijg je een ban. Het totalitair regime daar is van een heel bedroevend laag allooi.
Hier kan en mag je reageren op elke post, je zal geen ban krijgen.

Op 13-06-2017; 21:35 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Waarom zit je dan zo op je paard als iemand de waarheid zegt, vrije meningsuiting, nog nooit van gehoord?

Op 13-06-2017; 22:11 (Het grote zaag-en ergernissentopic)
Ik postte hier pas vanavond voor het eerst dus ik zat helemaal niet op mijn paard door jouw opmerking. Ik vond hem alleen compleet uit de lucht gegrepen. Je legt je standpunt niet uit. Het kan zijn dat ik hier iets gemist heb, dat jij een ban kreeg omdat je een 'friendje' van de mod aanviel of dat de mod jouw posts verplaatste naar een of andere uithoek tijdens een discussie of je posts gewoon wiste of haar macht misbruikte door jou met haar forumsoftware een valse nick te geven om jou belachelijk te maken omdat je het aan de stok had met haar friendje, maar dan moet je ons dat vertellen. Dan heb ik iets belangrijks gemist vandaag, vandaar dat ik volmondig akkoord ging en ga met de gast die het grote verschil tussen hm en hier aan jou probeerde duidelijk te maken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jun 2017 21:36 

BLA
Gast schreef:
Gast schreef:
Op 13-06-2017; 22:27 (Stel dat de zoekmachine werkt...)
... wat zou je hier dan opzoeken? Ik Vatana. :mrgreen:

Op 13-06-2017; 22:30 (Stel dat de zoekmachine werkt...)
Emmerke, lobstercat, mientjen, knolletje, Carrera, kikii.................................

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 jun 2017 08:01 

BLA
gast schreef:
Op 14-06-2017; 8:22 (Het allerallerleukste forumtopic)
Er is nog altijd een verschil tussen zeggen dat je nog niet weet wat je gaat eten en een gerechtje plaatsen van wat je eet. Je kunt ook gewoon zeggen dat je kijkt naar Familie of je kunt er wat uitleg bij geven over wat je bekijkt. Men kan zeggen dat het mooi weer is, of men kan zeggen wat men zal doen dankzij het mooie weer. Maar gewoon die nietszeggende berichten elke dag na dag opnieuw dat werkt toch ook op mijn systeem. Daar heeft echt niemand iets aan en dat geeft de indruk dat ze geschreven zijn door mensen die zich inderdaad vervelen.

gast schreef:
gast schreef:
Op 14-06-2017; 8:23 (Het allerallerleukste forumtopic)
Dat goeiedaggen is al helemaal ridicuul.

Op 14-06-2017; 8:23 (Het allerallerleukste forumtopic)
Dat is idd gewoon forumvulling.
Hoeveel keer las ik daar al euforische berichten als blabla eens een kalmere dag heeft, dat het forum dood is. Ze zouden daar niet liever willen.
Maar zelf posten ze dan wel heelder dagen nietszeggende berichten gewoon om aan te tonen dat zij wél springlevend zijn.

Anderzijds moet je wel opletten met dat bepalen wat iemand wel en niet mag schrijven. Ik herinner me hoe Lobstercat me ooit de raad gaf op HM om op zappy te gaan posten omdat het over mijn kinderen ging en een andere keer verwees ze me door naar politics.be omdat het over politiek ging...
Ik denk dat Emmeke haar toen wel teruggefloten heeft, toen was zij nog bij haar zinnen.
Ook herinner ik mij nog hoe Carrera tekeer ging toen een gast schreef over een akkefietje met haar moeder, hij vond het forum ook geen plaats daarvoor.
Of hier, hoe Lou en andereLou (gast??) iemand ter verantwoording riepen omdat die iemand het over te 'serieuze' onderwerpen had. Dat je zo'n onderwerpen mag bespreken met je man (zoals zij zogezegd doet), maar toch niet op een forum.
En dan heb je nu hier het bericht van Carrera, die eens gaat oplijsten wat hem tegensteekt op een forum dat wij nu toch achter ons kunnen laten.

Wat is de zin hiervan?

gast schreef:
gast schreef:
Carrera schreef:
Op 12-06-2017; 21:59 (Het allerallerleukste forumtopic)

Idem :
- als je vriendelijk een goeiedag wil zeggen tegen enkele beroepsgreeters, gepensioneerden en mensen met tijd te veel
- als je wil weten wat de dagelijkse nicks vandaag hebben gedaan tegen de verveling
- als je wil weten naar wat anderen zien (ik kan mij perfect voorstellen dat je dat best interessant vindt)
- ................

Misschien zijn de trouwe posters van dit forum ietske actiever dan achter hun pc te zitten als het zomert.... ;)

Op 14-06-2017; 8:51 (Het allerallerleukste forumtopic)
Dit nog eens uppen. Ik lees hier niet dat die zaken niet mogen, alleen denk ik wil hij aantonen aan een gast die zegt dat er hier die dag niets werd geschreven dat die op hm wel kan gaan lezen, dat daar wel geschreven is en dat men daar zijn goesting kan krijgen als men over die nietszeggende onderwerpen iets wil lezen. Ik zie hier eigelijk toch niet een forum flik die zegt wat mag of niet mag. Gewoon een ironische manier om te zeggen waar het grootste deel van de onderwerpen ginder over gaan. Dan moet kunnen vind ik.

Op 14-06-2017; 8:54 (Het allerallerleukste forumtopic)
Als het een reactie is op hun bewering dat hier niets gepost wordt, dan vind ik het ook wel kunnen. Ze maken zichzelf belachelijk iedere keer ze staan te juichen dat het hier dood is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 jun 2017 09:46 

BLA
gast schreef:
gast schreef:
Op 14-06-2017; 9:09 (Het allerallerleukste forumtopic)
Ik vind dat gejuich niet erg, als we maar mensen content kunnen maken :duimpje:

Op 14-06-2017; 10:41 (Het allerallerleukste forumtopic)
Ik denk dat wij dringend nog eens in de zon moeten gaan liggen, zo'n deprimerende gesprekken daar zeg. :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 jun 2017 22:56 

BLA
Carrera schreef:
gast schreef:
Carrera schreef:
Op 12-06-2017; 21:59 (Het allerallerleukste forumtopic)

Idem :
- ................

Op 14-06-2017; 8:51 (Het allerallerleukste forumtopic)
Dit nog eens uppen. Ik lees hier niet dat die zaken niet mogen, alleen denk ik wil hij aantonen aan een gast die zegt dat er hier die dag niets werd geschreven dat die op hm wel kan gaan lezen, dat daar wel geschreven is en dat men daar zijn goesting kan krijgen als men over die nietszeggende onderwerpen iets wil lezen. Ik zie hier eigelijk toch niet een forum flik die zegt wat mag of niet mag. Gewoon een ironische manier om te zeggen waar het grootste deel van de onderwerpen ginder over gaan. Dan moet kunnen vind ik.

Op 14-06-2017; 22:15 (Het allerallerleukste forumtopic, één van zijn 2 berichten die dag)
Ei zeg, waar heb ik gezegd dat mensen hun tijd niet mogen vullen met dergelijke zever ? Voor mijn part mogen ze de ganse dag iedereen begroeten, zelfs als er geen kat langs komt. Maar ik behoud mij het recht voor hierover mijn mening te zeggen.

Mijn post was idd deels een reactie op een onnozelaar die het keigrappig vond dat mensen hier misschien net ietske meer genieten van het warme weer dan de beroepsgreeters op HM. Veel meer dan de door mij gehekelde topics is daar ook niet te lezen. Maar als je er een stuk of 2-3 hebt die de ganse dag door laten weten wat ze eten, drinken, doen, gedaan hebben en zullen doen, tja, dan tikt het aantal posts snel aan hé.

Mijn post was niet enkel gericht aan de onnozelaar. Ik meen het ook : ik vind dergelijke posts echt nonsens. Bullshit. Belachelijk. Dit wil niet zeggen, zoals hierboven ergens wordt geopperd, dat er alleen maar ernstige zaken mogen gepost worden. Er mag leutig gepost worden, hoe meer hoe liever. Maar dergelijke prietpraat is niets van dit alles. Is volledig inhoudsloos : "ik heb niets gedaan omdat het te warm is " ; " ik weet nog niet wat ik ga eten " ; " het begint hier op te warmen " ; " het begint hier te overtrekken " ; " ik ga spaghetti eten " : dat interesseert mij dus geen reet en dat laat ik blijken.

Als het onweert, vertel er dan minstens bij dat je huis in de fik staat door de bliksem. Als het hagelt, laat dan minstens weten dat je auto naar de knoppen is. Allé, zeg tenminste iets waar een ander ook iets aan heeft :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 jun 2017 16:08 

BLA
Gast schreef:
Gast schreef:
Op 16-6-2017; 9:52 (Contentementdingesen)
Content voor HM, dat ik daar eindelijk nog eens een deftige discussie zie, ivm sexting.
Als het goed is mag het ook gezegd worden.
Op 20-6-2017; 14:35 (Contentementdingesen)
het is daar toch weer beneden alle peil nu, als nu ook Salgado begint mee te doen met de oudjes en te zeggen dat hij water drinkt en groet dat zij hoofd afvalt, dan weet je welk niveau er nu is. :rofl:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 jun 2017 19:54 

BLA
gast schreef:
gast schreef:
gast schreef:
Op 20-6-2017; 18:39 (Contentementdingesen)
Content met HM en de zoekfunctie daar. De mannen van de ontstoppingsdienst vroegen net hoelang het geleden was sinds ik de vorige keer problemen had met de afvoer van m'n pompbakken, wasmachine enz., en ik wist het niet meer. Twee seconden zoeken op HM en ik wist het wel: bijna drie jaar dus. :)

Op 20-6-2017; 17:13 (Contentementdingesen)
Allez, ik zal maar niks zeggen over strontaffaires en ergens goed voor zijn zeker :mrgreen:
Op 20-6-2017; 20:28 (Contentementdingesen)
:mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 jun 2017 20:43 

BLA
gast schreef:
Op 20-6-2017; 21:15
Persoonlijk vind ik hem bijna even goed als Carrera. Mss de mening van de overgebleven HM-ers eens gaan vragen? :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 jun 2017 13:30 

BLA
Gast schreef:
gast schreef:
Op 21-6-2017; 13:21 (agenten of militairen?)
Krop de volgende keer dat je nog eens iemands privancy schendt, denk dan eens aan deze posten hier waar jij en Foo het uitschreeuwen dat je je privacy niet wil geschonden zien. Je hebt zelf niet anders gedaan dan dat van een ander schenden.

Op 21-6-2017; 13:22 (agenten of militairen?)
Is het te heet in je eigen living? :P

Profiel  

Pagina 1 van 4 [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur