Het is nu 23 okt 2020 05:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 1 van 2 [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Reuzegom (verplaatst uit 'Coronavirus')
BerichtGeplaatst: 07 aug 2020 23:06 
Die kleine napoleon daar in Antwerpen is blijkbaar mama van een Reuzegommer. Zat met Erasmus in Parijs tijdens de feiten maar volgde wel alles via de whatsappgroep.

Berichttitel: Re: Coronavirus
BerichtGeplaatst: 07 aug 2020 23:09 
Ik vond haar anders wel redelijk normaal en correct reageren op dat nieuws. En 'napoleonner'... het is weer eens een vrouw die de kastanjes uit het vuur mag halen, en dat ook zonder zeveren doet.

BerichtGeplaatst: 07 aug 2020 23:21 

Gast schreef:
Die kleine napoleon daar in Antwerpen is blijkbaar mama van een Reuzegommer. Zat met Erasmus in Parijs tijdens de feiten maar volgde wel alles via de whatsappgroep.

Dus haar zoon heeft eigenlijk gewoon geluk gehad dat hij er toevallig niet bij was? En dat volgen via de whatsappgroep, wordt daarmee dan bedoeld tijdens de doop, of de gesprekken erover achteraf?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 07 aug 2020 23:24 
Zelfs als dat zo is (en dat wordt wel onderzocht), wat heeft dat dan met haar te maken? Ben jij een kreng als jouw zoon iets dergelijks zou uitvreten met zijn maten?

BerichtGeplaatst: 07 aug 2020 23:28 

Gast schreef:
Zelfs als dat zo is (en dat wordt wel onderzocht), wat heeft dat dan met haar te maken? Ben jij een kreng als jouw zoon iets dergelijks zou uitvreten met zijn maten?

Wie zegt dat :scratch: ?
Het toont wel aan dat het idd 'de zoontjes van' zijn die daarbij zitten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 aug 2020 09:54 
Emmeke schreef:
Gast schreef:

En wie zou zijn advocaat Walter Damen betalen? Joachim Meeuwsen werd door Damen geflankeerd bij een ondervraging door het gerecht kort na de feiten. Dat zijn toch al direct zware kanonnen als je die al meebrengt voor iets waar je eigenlijk niets mee te maken hebt. Ik zie dat bij een modale student nog niet direct gebeuren.

BerichtGeplaatst: 08 aug 2020 10:42 
Gast schreef:
Emmeke schreef:
Gast schreef:

En wie zou zijn advocaat Walter Damen betalen? Joachim Meeuwsen werd door Damen geflankeerd bij een ondervraging door het gerecht kort na de feiten. Dat zijn toch al direct zware kanonnen als je die al meebrengt voor iets waar je eigenlijk niets mee te maken hebt. Ik zie dat bij een modale student nog niet direct gebeuren.

Ja, en? Elke ouder, wiens kind in de problemen zit en het financieel aan kan, zal dan toch een goeie advocaat kiezen?
Die jongen was niet aanwezig op die doop. Hij moet echt niet extra door het slijk gehaald worden omdat zijn moeder bekend is.
Er zijn leden die wel wat meer op hun kerfstok hebben.

BerichtGeplaatst: 08 aug 2020 10:53 

Als hij via whatsapp op de hoogte was, was hij wel medeplichtig. Als hij die doop volgde via whatsapp, had hij kunnen proberen ingrijpen als nuchtere buitenstaander. Maar ik vermoed dat het pas achteraf was dat er vanalles in die whatsapp groep verscheen? Sowieso: op een bepaald moment moet de loyaliteit tegenover een vriend groter zijn dan die tegenover een studentenclub in een situatie als deze...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 aug 2020 11:00 
Emmeke schreef:
Als hij via whatsapp op de hoogte was, was hij wel medeplichtig. Als hij die doop volgde via whatsapp, had hij kunnen proberen ingrijpen als nuchtere buitenstaander. Maar ik vermoed dat het pas achteraf was dat er vanalles in die whatsapp groep verscheen? Sowieso: op een bepaald moment moet de loyaliteit tegenover een vriend groter zijn dan die tegenover een studentenclub in een situatie als deze...

Maar wij weten toch niet wat hij met die info gedaan heeft? In een whatsappgroep zitten, betekent ook nog niet dat je alles volgt. Ik zie dat mijn kinderen ook, whatsappgroepen waar ze even niet in betrokken willen worden, daar worden de meldingen van uitgezet.
Ik wil echt niks goedpraten he, er zijn daar ongelofelijke gruwelheden gebeurd. Maar ik vind het gewoon wat fout dat deze jongen zijn naam te grabbel wordt gegooid. Als het gerecht vindt dat hem iets ten laste kan worden gelegd, dan moeten ze dat doen. Maar moet hij boeten voor de onpopulaire maatregelen van zijn moeder? Nee toch? En aangezien men hem hier al komt vermelden als zoon van de Antwerpse napoleon....

Berichttitel: Re: Reuzegom (verplaatst uit 'Coronavirus')
BerichtGeplaatst: 08 aug 2020 11:26 

Idd, pas na het onderzoek zal duidelijk worden of hij daar iets verkeerd gedaan heeft. De enige reden waarom ik het goed vind dat het bekend werd, is omdat het aantoont over wat voor jongens het gaat. Als niet zou geweten zijn dat er nogal machtige ouders tussen zaten, was de kans groot dat het stilletjes zou verdwijnen en 'opgelost' worden. Ik denk dat het nu eerlijker zal verlopen.
Maar eigenlijk wisten we al wat voor ouders er tussen zaten, er werden al functies genoemd, het is niet fair dat er nu ééntje uitgepikt wordt die er waarschijnlijk weinig of niets mee te maken had... Ik stel me vooral vragen bij de motieven van degene die dat in de media gegooid heeft, en die gaan idd meer te maken hebben met wat de mama deed, dan wat die jongen zelf deed.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 aug 2020 13:38 
Ik vraag me af wie van jullie kinderen recht naar de politie zouden stappen als ze in die groep hadden gezeten en meegevolgd met wat er daar gebeurde. En wat jullie advies zou zijn, zeker als je daar op professioneel vlak schade bij kan leiden? Wie zou daar trouwens geen deftige advocaat bij raadplegen (als je dat betalen kan)?

BerichtGeplaatst: 08 aug 2020 13:46 

Gast schreef:
Ik vraag me af wie van jullie kinderen recht naar de politie zouden stappen als ze in die groep hadden gezeten en meegevolgd met wat er daar gebeurde. En wat jullie advies zou zijn, zeker als je daar op professioneel vlak schade bij kan leiden? Wie zou daar trouwens geen deftige advocaat bij raadplegen (als je dat betalen kan)?

Ik ben er vrij zeker van dat mijn kinderen daarmee naar mij zouden komen. Misschien niet direct, maar vanaf ze door zouden hebben dat het echt verkeerd was, toch wel. Maar alles hangt af van wat er juist wanneer gezegd werd. Stel dat ze foto's zouden gezien hebben van tijdens de doop en aan mij laten zien, dan zou ik waarschijnlijk zeggen dat er dopen zijn die er idd zo smerig aantoe gaan: da's een momentopname, je ziet niet hoeveel en wat ze hen al hebben laten eten en drinken, je ziet niet hoelang ze al in de kou zitten. Als het over gesprekken achteraf zou gaan, waar afspraken gemaakt worden om dingen te verzwijgen, is het een andere zaak.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 aug 2020 16:52 
Hijzelf werd blijkbaar verplicht ontmaagd op zijn doop, gedwongen om 'te pijpen en te poepen' zou hij verklaard hebben volgens De Morgen.
Allee, wie wil nu vrijwillig bij een club met zo'n reputatie en er dan nog bijblijven achteraf ook? Zijn die gasten eigenlijk wel normaal? :? :shock:

BerichtGeplaatst: 08 aug 2020 16:59 

Gast schreef:
Hijzelf werd blijkbaar verplicht ontmaagd op zijn doop, gedwongen om 'te pijpen en te poepen' zou hij verklaard hebben volgens De Morgen.
Allee, wie wil nu vrijwillig bij een club met zo'n reputatie en er dan nog bijblijven achteraf ook? Zijn die gasten eigenlijk wel normaal? :? :shock:

Zo'n dingen zijn echt niet normaal hé... ook niet voor een doop.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 aug 2020 17:00 
Gast schreef:

Er is ondertussen wel een klacht ingediend tegen de morgen. Een en ander zou toch niet zo just zijn.

Pagina 1 van 2 [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]