Het is nu 04 okt 2024 16:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 2 van 2 [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: mijn kids
BerichtGeplaatst: 18 maart 2010 19:21 

Peace schreef:
:agree:

Maar ik denk dat Conny nu iemand nodig heeft die naar haar luistert. Haar raad kan geven. En mensen die dezelfde probleem hebben. Of heb ik het mis Conny?

Maar gelijk Gastje zegt niet iedereen heeft goede bedoelingen. Spijtig.

ja inderdaad, ik vraag gewoon dat men eens luistert maar neen ik word hier direct aangevallen
maar waarom beperk je dan niet enkel tot leden die zich registreren en voorstellen dan heb je dit probleem niet

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 maart 2010 19:23 

mama conny schreef:

ja inderdaad, ik vraag gewoon dat men eens luistert maar neen ik word hier direct aangevallen
maar waarom beperk je dan niet enkel tot leden die zich registreren en voorstellen dan heb je dit probleem niet

Dat is een vraag die je aan de moderator moet stellen Conny. ;)

BerichtGeplaatst: 18 maart 2010 19:28 

@Lobstercat: dank je voor de welkom maar ik ben echt aan betwijfelen of ik heir wel nog wil blijven, ik word hier door eeng ast aangevallen ook in het topic van bijzonder onderwijs dat dit fake enzo sorry maar met dit soort dingen kan ik absoluut niet mee lachen

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 maart 2010 19:30 
mama conny schreef:
@Lobstercat: dank je voor de welkom maar ik ben echt aan betwijfelen of ik heir wel nog wil blijven, ik word hier door eeng ast aangevallen ook in het topic van bijzonder onderwijs dat dit fake enzo sorry maar met dit soort dingen kan ik absoluut niet mee lachen

Het beste is ook naar een dokter of vertrouwenspersoon te stappen met problemen. Op een forum zou ik er nooit over beginnen.

BerichtGeplaatst: 18 maart 2010 19:34 

Graag gedaan mama conny.

BerichtGeplaatst: 18 maart 2010 19:51 
mama conny schreef:
Peace schreef:
:agree:

Maar ik denk dat Conny nu iemand nodig heeft die naar haar luistert. Haar raad kan geven. En mensen die dezelfde probleem hebben. Of heb ik het mis Conny?

Maar gelijk Gastje zegt niet iedereen heeft goede bedoelingen. Spijtig.

Conny, gelieve toch een beetje serieus te blijven. Je werd niet aangevallen, maar integendeel met goede bedoelingen gewaarschuwd.
Jammer dat zoiets dan voor sommigen een reden is om te stoken en te roepen dat enkel geregistreerden hier zouden moeten toegelaten worden.

BerichtGeplaatst: 19 maart 2010 12:03 

Happymama is nu eenmaal een open forum, waar ook gasten kunnen posten. Als je dit liever niet hebt, moet je een ander forum zoeken. Waarom probeer je het niet op zappybaby? Dat is ook een open forum (in de zin dat iedereen daar kan lezen), maar gasten kunnen er niet posten.

Misschien ben je beter geholpen bij mensen die hetzelfde meemaken? Ik vond via google volgende fora:
http://www.autisme-vlaanderen.be/forum/
http://www.autismeforum.yourbb.nl/

Niet dat ik je hier wil wegjagen hoor! Maar helaas wordt hier al wel eens heel negatief geantwoord, en als je daar niet naast kan/wil lezen, dan raad ik je aan van elders hulp te zoeken.

BerichtGeplaatst: 19 maart 2010 12:47 
Loekie schreef:
Happymama is nu eenmaal een open forum, waar ook gasten kunnen posten. Als je dit liever niet hebt, moet je een ander forum zoeken. Waarom probeer je het niet op zappybaby? Dat is ook een open forum (in de zin dat iedereen daar kan lezen), maar gasten kunnen er niet posten.

Misschien ben je beter geholpen bij mensen die hetzelfde meemaken? Ik vond via google volgende fora:
http://www.autisme-vlaanderen.be/forum/
http://www.autismeforum.yourbb.nl/

Niet dat ik je hier wil wegjagen hoor! Maar helaas wordt hier al wel eens heel negatief geantwoord, en als je daar niet naast kan/wil lezen, dan raad ik je aan van elders hulp te zoeken.

Loeki, waarom nu weer op de kap van gasten zitten? Eerste gast heeft haar gewoon gewaarschuwd.

BerichtGeplaatst: 19 maart 2010 12:50 

Huh? Ik zit toch niet op de kap van de gasten? Ik reageer op het feit dat Conny vraagt om het forum dan alleen voor geregistreerden toegankelijk te maken!

Dit dus:
mama conny schreef:

Pagina 2 van 2 [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]