Het is nu 04 okt 2024 16:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Pagina 6 van 7 [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: proper krijgen
BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 12:12 

Mien schreef:
Zegt hij nog niet zelf dat hij naar toilet moet? Hier wil hij zelfs niet meer op zijn potje gaan maar op het grote toilet. Lou', jij moet eens heel goed mijn vraag lezen. Ik vraag gewoon of hij het nog niet zelf vraagt of hij naar het toilet moet, pipi, kaka doen dus en ik zeg daarbij dat ons kleinkind liever op het groot toilet gaat. Zo een heisa om niets, lieve deugd.

Ik heb hier geen heisa van gemaakt hé.
Als jij het woord toilet 2 keer in dezelfde post gebruikt dan neem ik aan dat je het met dezelfde betekenis gebruikt. Maar bon, het zal aan mij liggen...

In mijn post heb ik al gezegd dat hij op dag 2 al zelf vroeg om op het potje te gaan, dus jouw vraag was ook overbodig :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 12:16 

Tja lou, mijn hoofd zit vol de laatste weken, ik zal erover gelezen hebben zeker, sorry dat ik de vraag nog eens stelde. :?

BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 12:28 
Wat een spel dat jij daarvan maakt lou :roll: Volgens mij zit jij ergens met frustraties omdat jouw zoontje minder kan dan het gemiddelde kind op sommige vlakken.
De vragen die Mien stelt, zijn normale vragen die kind en gezin ook zou stellen. Een kind van bijna 3 moet niet meer uit een papfles drinken maar drinkt al uit een beker. Is dat nu stoefen? :scratch: En de meeste zijn idd al proper. Dus ik vind daar niets stoefen aan.

BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 12:49 
louke schreef:
hey hey,

Het is ons gelukt, allez, we zijn toch goed bezig, hout vashouden. :ok:

Dinsdag begonnen (ik was de anonieme hierboven ergens :oops: ), veel natte broekjes.

Gisteren heel flink op potje gegaan en vandaag zei hij het al zelf. Geen enkel nat broekje. :hurray:

Ben zo blij en vooral trots op hem!

je moeder dus...
Want jij bent daar te lui voor of hebt het te druk met flirten :roll:

BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 12:54 

Gast schreef:
louke schreef:
hey hey,

Dinsdag begonnen (ik was de anonieme hierboven ergens :oops: ), veel natte broekjes.

Gisteren heel flink op potje gegaan en vandaag zei hij het al zelf. Geen enkel nat broekje. :hurray:

je moeder dus...
Want jij bent daar te lui voor of hebt het te druk met flirten :roll:

Waarop baseer je dit dan ?

BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 13:00 
Gast schreef:
Wat een spel dat jij daarvan maakt lou :roll: Volgens mij zit jij ergens met frustraties omdat jouw zoontje minder kan dan het gemiddelde kind op sommige vlakken.
De vragen die Mien stelt, zijn normale vragen die kind en gezin ook zou stellen. Een kind van bijna 3 moet niet meer uit een papfles drinken maar drinkt al uit een beker. Is dat nu stoefen? :scratch: En de meeste zijn idd al proper. Dus ik vind daar niets stoefen aan.

Wat een venijnige post...

BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 13:02 

Gast schreef:

Mens toch, ga je frustraties ergens anders uitwerken, wil je?

Ik heb hier geen spel van gemaakt, ik denk dat er meer gasten gereageerd hebben op de reactie van Mien dan mijzelf. In mijn eerste post heb ik het woord stoefen ook niet gezegd.

Trouwens, ik lees hier nergens wat jouw kind op bijna 3 jaar kon en ik kom hier ook niet stoefen over wat de mijne al kan. Als ik hier een topic open over mijn kind is het niet omdat ik wil komen stoefen, maar raad vragen. En tot nu toe heb ik nooit iemand uitgelachen over de gegeven raad, ik ben zelf groot genoeg om een selectie te kunnen maken.

Voor jouw informatie, mijn kind wordt 3 in augustus is sinds dinsdag droog, drinkt geen flesje meer, slaapt de hele nacht door en spreekt 2 talen. Zou ik dit altijd moeten vermelden als ik volgende keer nog met een vraag zit? :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 14:02 
louke schreef:
Mien, hij is geen wonderkind hé! Allez, toch niet op dat vlak, hoewel ik denk dat hij het heel goed doet :ok: Tot dinsdag ochtend had hij altijd een pamper aan, dinsdag de hele dag natte broekjes, wou zelfs niet op potje zitten, woensdag vraagt hij al zelf naar het potje en moet donderdag al op toilet gaan? :scratch: :wn:

Een beetje serieus blijven aub!

Hier zie ik toch een reactie van een gevoelige snaar die geraakt is omdat mien je erop gewezen heeft dat hij geen wonderkind is, wat hij ook niet is.

BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 14:11 
Gast schreef:
Hier zie ik toch een reactie van een gevoelige snaar die geraakt is omdat mien je erop gewezen heeft dat hij geen wonderkind is, wat hij ook niet is.

Wonderkinderen bestaan niet.

BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 14:12 

....en maar blijven doorgaan :rofl:

Of heb je zo veel interesse hierin omdat jij ook nog proper moet worden? 8-) :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 14:12 

Gast schreef:
louke schreef:
Mien, hij is geen wonderkind hé! Allez, toch niet op dat vlak, hoewel ik denk dat hij het heel goed doet :ok: Tot dinsdag ochtend had hij altijd een pamper aan, dinsdag de hele dag natte broekjes, wou zelfs niet op potje zitten, woensdag vraagt hij al zelf naar het potje en moet donderdag al op toilet gaan? :scratch: :wn:

Een beetje serieus blijven aub!

Voor iedere moeder zal haar kind wel een wonderkind zijn en dat is begrijpelijk ook zeker maar wonderkinderen bestaan niet.

BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 14:14 

Voor mij is hij inderdaad een wonderkind, maar het heeft niets met zijn kunnen te maken.

Ik heb niet de pretentie dat anderen hem ook als wonderkind zien, verre van.

De ene heeft niets met het andere te maken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 14:19 
louke schreef:
....en maar blijven doorgaan :rofl:

Of heb je zo veel interesse hierin omdat jij ook nog proper moet worden? 8-) :lol:

mondje spoelen met water en zeep, dan is't proper. :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 15:05 
Gast schreef:
louke schreef:
hey hey,

je moeder dus...
Want jij bent daar te lui voor of hebt het te druk met flirten :roll:[/quoteWat een onnozel kind ben jij zeg :curse: :nok:

BerichtGeplaatst: 17 jun 2011 15:07 
louke schreef:
Voor mij is hij inderdaad een wonderkind, maar het heeft niets met zijn kunnen te maken.

Ik heb niet de pretentie dat anderen hem ook als wonderkind zien, verre van.

De ene heeft niets met het andere te maken.

voila,

das hier wat te zeggen he.....

Hoe was het gisteren????

Pagina 6 van 7 [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]